Gå til innhold

Da skal ikke jeg prøve flere fødetriks.

Anbefalte innlegg

Nå er det nok. Ingenting hjelper alikevel.

Har nå prøvd:

Sex

Sterk mat

Bitter Lemon

Trapper

Vindusvask

Bringebærbladkapsler

Gåturer

Shopping :-)

Lakserolje

Sikkert mer også, men nå holder det. Når jeg ikke engang kommer på DO av lakserolje (2 ss) så kan det være det samme.

Hjelper ikke å trøste seg med at slimproppen har gått og at jeg er moden og med åpning. Regner med at jeg er som mamma`n min og må ha drypp for å få igang rier. -og da må jeg jo bare pent vente........

Det var kveldens hjertesukk.

5 dager på overtid.......

Natta

Fortsetter under...

jeg har også gitt opp disse såkalt gode tipsene .etter sex,trapper,aktivitet(som ikke akkurat har hjelp meg med bekkenløsningen min heller)ekkel blanding av surappelsinjuice med mengder av kanel og hvitløk....sukk...

men har jo igjn litt tid til termin da....men ble så glad da jeg hadde rier hele natt til den 14 .........snakket med dem på føden dagen etter og de sa jeg bare måtte ringe om det skjedde noe mer...

ikke noe blod ,vet ikke om jeg har åpning eller noe for jeg har ikke vært inne på slik kontroll,slimproppen .aner jeg ingenting om den kan ha gått eller ikke ...nå bare venter jeg ...på rier og blod og gørr hihihihi

vil føde nååååååååååååååååååååååååååå..

men du ....

det er fullmåne på onsdag,,,,,,håpe håpe..siste sjans på tipsene...de sier jo at fullmånen har innvirkning på oss mennesker.........

krysser fingre og tær....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...