Gå til innhold

mensen,men 2 positive tester.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du satte inn 2 egg, kan det være det ene som ikke festet seg, mens det andre er der inne:o)

Hører også at flere snakker om kjemisk graviditet, det er når egget streifer bort i slimhinna, slik at kroppen TROR den er gravid. (Håper dette ikke gjelder deg!!)

Ellers er det jo flere som har en eller flere vanlig mens etter de blir gravide. De sier jo at vi Ivf`ere ikke skal bli så bekymret for blødninger det 1.trimesteret også. Det er visst nokså vanlig.

Men få målt hcg innholdet i blodet nå i første omgang, med to dagers mellomrom! Da vil du jo se om det stiger eller synker!

Jeg krysser fingre og tær for deg! :o)

Jeg blødde jo i 3 dager jeg og, den dagen jeg forventet mens etter innsetting! Men alle blodprøver sier at jeg er gravid, så det er jo mulig!:o)

Jeg vet hvor frustrerende dette er, jeg har ventet i 3 uker på UL, og enda er det 6 dager i gjen! Men på bittelille julaften får jeg se da, om det er et hjerte som bannker der, eller om det er en tom fostersekk..

Jeg skal innrømme at jeg gruer meg noe innmari... Dette blir enten verdens beste, eller verste jul! Håper på det første!!

Jeg skal krysse fingre for deg, ikke mist håpet i allefall!

Du har jo fått en positiv test?? Og så langt har du vel ikke kommet før? Ikke bekymre deg så mye, det kan godt hende skjebnen spiller på lag med deg! Men jeg vet at det er vanskelig, ventetiden er GRUSOM!

Masse klemmer til deg!

jeg ønsker deg så masse lykke til linda med gull i magen!!!!og tusen takk for svar.hjelper å høre at andre er i samme situasjon som meg.blei mere positiv nå.og jeg har jo to positive tester!!!burde heller glede meg over det!!ønsker deg ivertfall masse,masse lykke til!!!håper denne lille julaften blir en lille julaften du aldri glemmer!!!!

Annonse

Hei!

har hørt om mange som har blødd men er gravide for det:o) Ønsker deg velkommet hit og håper du er gravid!!!

Du har sikkert fått beskjed om hvilke dag du skal ta blodprøve, den avgjør jo det meste..... Du kna sikkert ta en blodprøve på man, så får du svar på tirs:o)

Lykke til!!!!!!!!!!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...