Gå til innhold

Noen som vil lese meg også..KIMBY kanskje ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil prøve seg her??

vil høre hva /dere ser på meg/oss fremmover ??

Jeg 07/08-75

han 12/04-74

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe du er så søt ;O) får bare så lyst til å gi deg en klem :o)

veit du det er ikke noe forandret siden sist jeg leste deg...masse lyst rundt dere og det tullet ligger bak deg ser jeg og en liten spire på vei ;O)

må si jeg er så tom no..har ikke noe å hente kjenner jeg,men alt ser omtrent likt ut fra da jeg lest deg og det er jo bra:O)

stor klem fra

Skrevet

hehe..så koselig og høre da snuppa :)) Klemmer tilbake til deg :):):)

føler liksom så god energi når jeg snakker med deg og det er bra :))

men i går så ble jeg kvalm for første gang når jeg leste deg...eller noen andre som var gravide...hehe..det var litt morro..ellers har jeg hengt litt over toalette på en lørdagskveld..hehe...

Blir liksom så glad i slike som deg...må bare få det ut... :)))))))

God Klem

Skrevet

hehe sitter bare her å smiler ..du er så god:O)

ja huff jeg føler på meg at noe skjer der nede i maven min...er ikke glad for det akkurat no,men skulle det va en spire så er den like velkommen som de andre jeg har...har jo to som ikke var planlagt så har erfaring der hehehe...bare lillemor som var planlagt men det er ikke noe forskjell vil jeg ikke si

Skrevet

Hehe..vil nok tro at det var bestemt..om du ikke hadde planlagt det så tror jeg nok kanskje underbevistheten din kanskje var klar over det...:)))

Jeg har planlagt min spire i over 3år..så jeg håper virkelig at den er der...merker ihvertfall at det er noe andeledes med meg...

Vi snakkes så får du sovegodt vennen...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...