Gå til innhold

Julestemningen er fraværende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke bare fordi det ikke er snø ute,men fordi det hespetreet av en farmor skal feire jul med oss. Kommer til å måtte sitte å høre på hvor fælt det er for hu at hu spiser all den maten med e-stoffer i,og at hu aldri kommer til å råtne når hu dør,men blir mumifisert istedenfor. Og hvor fælt det er at ungdommen nå til dags ikke har noe tiltakslyst,og hvor pene og tynne søstrene mine er mens hun for guds skyld håper jeg tar av etter at ungen har kommet. Bra pappa har gjemt nøkkelen til våpenskapet sitt altså... Men,det hele er da snart over og da er det forhåpentligvis lenge til neste gang jeg ser a :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det hørtes trist ut. Skaper ikke akkurat julestemning sånt prat nei. Synest det er litt rart at vi blir bare tre denne jula (forhåpentligvis har vesla kommet da), men glad likevel for å slippe at en slik person skal legge demper på kvelden.

Håper det blir kos for deg likevel julafta og at hun ikke er så fullt så ille som du er redd for.

Skrevet

Hehe,hun er antageligvis værre. Men skal feire med hele den happy familyen,så hadde egentlig ingen store forhåpninger uansett :P Søsken som samles,blir alltid krangling ;p

Skrevet

Uff, nå får jeg skikkelig medlidenhet med deg her! Når tid har du termin da? Kanskje du er på sykehuset og har "unnskyldning" for ikke å møte opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...