Gå til innhold

Takk jenter...

Anbefalte innlegg

.... for all oppmerksomheten og omtanken jeg har fått av dere! Det varmet.

Jeg går rundt og venter på at noe skal skje. Med det mener jeg om jeg skal begynne å blø, eller om jeg bare skal dra opp på sykehuset og ta utskrapningen... Er 8 uker på tirsdag (ut fra IKM). Det er forferdelig å vente på noe slikt, men gynekologen jeg var hos på torsdag sa jeg skulle dra opp og ta utskrapningen om en uke dersom jeg ikke har begynt å blø først. Jeg orker nok ikke vente til torsdag, det er jo rett før jul. Så jeg drar opp på sykehuset og får det gjort på mandag heller. Gruer meg forferdelig.

Skal holde dere oppdatert når noe skjer, ville egentlig bare innom for å si tusen takk for omtanken!!

Og det er virkelig enormt hyggelig at det er blitt flere gravide her inne, det var jammen på tide!! Jeg håper det fortsetter med samme tempo til resten av gjengen!! =)

Stor klem til dere alle!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7483357-takk-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner at det er fælt å gå og vente. Bedre å få det overstått. Selve sykehusbesøket og utskrapningen var ikke så ille synes jeg. De var veldig snille og søte på sykehuset, og jeg fikk så mye smertestillende, og med narkose i tillegg husker jeg ikke så mye av hele greia.

En dag hjemme på sofaen etterpå så hva det igrunnen gjort, rent fysisk iallefall, ikke blødde jeg noe særlig heller.

Det er ille å måtte gjennom dette, og man gjør seg mange tanker, ikke er det så lett å se fremover med en viss positivitet heller.

Skal sende deg varme tanker i morgen, og krysser fingrene for at alt går bra og at du snart føler deg litt bedre.

Stor god trøsteklem fra meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7483357-takk-jenter/#findComment-7486439
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...