Gå til innhold

Hva man kan gjøre for å kose seg mens man venter! (og da tenker jeg ikke på sex..)

Anbefalte innlegg

Typen og jeg har nemlig spilt spill i nesten 4 timer i dag! Reiselyst heter spillet og vi ble ganske engasjert begge to! Vedlig deilig å koble ut tankene for en periode og kos var det også! Sikkert en god stund til at vi kan spillet uavbrutt så lenge igjen. Tida fløy og jeg var ikke innom bim engang for å sjekke de siste innlegga!

Hjelper nok ikke igang fødselen, men vi må passe på å nyte tida likevel mens vi går her og venter. Fort gjort å bare sette seg på gjerdet og vente nå merker jeg!

Fortsetter under...

Ta med dynene ut i sofaen å ligge å se på filmer heeele dagen med masse godt :) ligge å kose masse!

DET er koselig det, og man får ikke gjort det med en baby i huset!

Hørtes veldig kos ut det også! Jeg får ikke gjort det med typen jeg da dessverre, siden han er tysk og vil bare se dubba filmer (på tysk ja selvfølgelig) og jeg da skjønner jeg nix og njada...

haha..hørtes veldig klt ut m tyskdubba filmer gla jenta!! haha

angela, kan jeg låne noen av de tusen videoene deres eller? fikk veldig lyst se film

hva handler spillet REISEFEBER eller hva det het om? jeg liker spill men liker ikke "juhuu-jeg-kan-mange-fakta"spill...synes 50% av spill er det (a la TP)

og

skal jeg leie ISTID tre eller PIRATS of the caribbian 3..?

Tyskdubba filmer er ikke akkurat noe must å få med seg spør du meg... bare rart å høre Stallone (yndlingen til sambo) snakke tysk liksom.

Reiselyst er et spill der du reiser rundt i Europa og skal hente passasjerer og svare på spørsmål fra de ulike landene du havner i. Liker ikke TP jeg heller, men dette er skikkelig bra syns jeg, selv om man kanskje bare er to å spille. Klarer man ikke å svare på spørsmåla går man på en måte videre i neste runde likevel,- stopper ikke opp liksom. Og så er det forskjellig vanskelighetsgrader, slik at voksne og barn kan spille sammen også.

Akkurat i dag hadde jeg gått for Istid 3 tror jeg. Fikk lyst å leie den jeg også. God film!!

Annonse

Ok..da skal jeg sjekke ut det! veldig kos å spille. Carcassonne liker jeg godt! Det er gøy. både det m landsby og med dyr.

Kanskje jeg leier film i kveld og ser på i morgen på dagen...for det var visst håndball klokka fire og julemarked rundt svingen her i kveld..i følge my man...

han står forøvrig og baker julekake, med forkle og allting! Og lagde vørterbrød to dager tidligere her i uka..flinke mannen.

Tette: Bare å låne dvd'er det!! Noen ønsker? Har mange nye og bra nå :) Tony vil se Grudge 2 i dag, men jeg vet ikke helt om jeg vil.... Hehe, kommer til å bli så skremt at vannet går :)

Ang.spill så er Ludo og stigespill det beste :) hehe

kult ;)

ikke skumle!

men lettspiselig "dårlige" hollywoodfimer

kvalitets skandinaviske filmer

hjerteskjærende eller engasjerende drama/romantisk

og tegnefilmer...

men kan ikke gi deg noe tittel .. vet jo ikke hva dere har, bortsett fra at dere har maange hehe

Brettspill er gøy!! : )

Kjøpte meg Det store norske spillet her, det var halv pris på en bokhandel. Men har ikke åpnet det enda...

Og sambo kjøpte nye monopol her. På grøtfesten vår satt plutselig alle gutta rundt et bord og kjøpte og solgte eiendommer, hus og hoteller med bankkort og kortterminal!

Men hva har skjedd med signaturene her? Kan trykke på dem og så kommer det opp en presentasjonsside?! Er det automatisk eller må man fikse noe selv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...