Gå til innhold

Harrynavn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvilke navn er ultraharrY:)?

Her kommer noen jeg synes passer inn under den kategorien:) Skriv en liste over hvilken dere synes! Og om dere er enig el uenig med meg:)

Jentenavn:

Michelle - det er bare suuuperharry!

Jeanette

Nathalie

Isabella

Jannicke

Anastasia

Ariana

Heidi

Ronja

Vanessa

Stephanie

Sabrina

Nadja

Miranda

Wenche

Jessica

Jasmin

Cassandra

 

Guttenavn:

Harry:)

Dan

Roy

Mikael

Nataniel

Oliver

Patrick

Remi

Rene

Robin

Stefan

Tony

Leo

Kim Andre

Ken

Kai

Dennis

Chris

Ronny

Raymond

Roger

Ben

Johnny

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syntes også noen av disse såkallede nye navnene er skikkelig harry. Bastiander, Randine, Timian... bare for å nevne noen av de seneste overskriftene her inne.

 

Det blir en helt utrolig harry konkurranse om å være mest spesiell........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg at jentenavnene er harry, men noen av guttenavnene er ikke det!

 

Mikael

Nataniel

Oliver

 

er sukkersøte, og jeg ville ikke brukt dem selv, men de er ikke det jeg vil karakterisere som harry...

 

Harry gyttenavn er sånne "kallenavn" som

Johnny

Ronny

Harry

Dennis

Benny

Jimmy

 

Korte navn

Dan

Jan

Jon

Jim

Kim

Roy

Ben

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Dette er jo en navnedebatt. Der har man lov til å ytre sine meninger om navn er harry el ikke! Så om du ikke tåler det foreslår jeg at du unngår sidene heretter. Alt trenger jo ikke akkurat å være så seriøst på et navneforum! God jul til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jaggu mange anonyme. Skulle tro at det var den samme personen som er innpå her og diskuterer med seg selv... haha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

På tide med et nick, da!

 

Harry er:

- alle navn som ikke er stavet rett, men som gjør forsøk på å se "fisefint" ut: Zebastian for Sebastian, Chanette for Jeannette, Weronica for Veronica/ka, Sonya for Sonja. Man skal ha meget gode grunner for å føkke opp etablerte stavemåter. (og da mener jeg ikke en gang utenlandske stavemåter, de er nemlig konsekvente de også, jeg mener oppfunnete stavemåter.)

 

-alle navn som setter sammen 2 eller flere av store svulstige "kongenavn" : Amanda Isabella, Christian Alexander; dvs dersom man tilhører en vanlig familie da! er slekta de såpass adelig at de har nedarvede titler og nedarvede navn som har vært brukt i hundrevis av år, er det mer naturlig å bruke dem. Men ikke hvis mor og far er bussjåfør og sykepleier fra Kyrksæterøra. Da høres det bare pretensiøst ut.

 

- alle tøysete amerikanske forkortelser eller kjælenavn, både alene og når de brukes som halvparten av et dobbeltnavn: Ben-Tommy, Bill -Allan, Jill-Evy osv

 

 

Jepp. Korsfest korsfest. Men dette er altså min mening i debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...