Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Noen av dere regaerer vel, men har da altså bestemt meg for ikke å amme... Har ikke ammet/ pumpet på 3 uker nå (sluttet etter 2 uker pga lite melk) Jenten vår er 5 uker. Men kan fortsatt knipe ut melk fra brystene!!! Fortvilet fordi jeg har valgt bort ammingen og trives med flaske. Hvorfor og hvordan går det vekk? Det er ikke mye, men npok til at det irriterer meg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Slutt å håndmelke...du holder produsksjonen i gang selv nå. Dessuten kan du forvente å kunne ha litt melk lenge. Jeg kunne presse ut melk 12 år etter fødsel ;-)
WP-TLogPeanut Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Slutt å knip Jeg slutta for snart 5 mnd siden,det kan fremdeles piple ut noen dråper hvis jeg kniper...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Har du forsøkt å legge ut dette innlegget på ammedebatten? Der er det flere erfarne ammehjelpere, og jeg har sett tidligere at de har tips til hvordan man kan senke melkeproduksjonen dersom man skal gi seg med ammingen. Men første bud er nok å ikke knipe ut melk med mindre du må pga spreng (siden dette stimulerer til videre produksjon). Har også hørt at peppermynte skal senke melkeproduksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå