♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 hei! lurer litt på om man merker det,snuppa mi har liggi med hodet ned en god stund nå,men di siste dagen har jeg merket noen ganger daglig at jeg får sterke skynnere og det stikker og presser nederst i magen...er i uke 35 nå og er førstegangs.. kan det være at hodet fester seg? merker ungen blir litt livlig ca 10 min før jeg får disse pressene og "stikkingen" det er litt ubehaglig...noen kloke svar?
selfangerkjerringa Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Ifølge min jm er det svært få som faktisk klarer å kjenne at hodet fester seg. Men den stikkingen du kjenner er hodet til baby som ligger nedi bekkenet og beveger seg Det kan være direkte vondt til tider. Men siden du kjenner denne stikkingen så er nok neppe hodet festet.
selfangerkjerringa Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 ps: dette er ikke fasiten altså, jeg refererer bare det jm har sagt til meg
linaw Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 hej.. jag var hos legen i uke 33 å då var huvudet ikke festet men låg nede i bekkene.. etter de hade jag massa stickningar i underlivet och press nedtill och en uke etterpå va ja på ul å då var han gott festet.. efter de så har ja framdeles lite stickningar men inte alls lika ofta.. så jag kan nog tro att de har me de stickningarna å göra.. att han gräver/skruvar sig ned i beckene..
Vifikkiaugust Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Jeg merka ikke når hodet festa seg. Skjedde vel når jeg var sånn ca. 37 uker på vei iflg legen. Har hatt en del stikkinger både før og etter det. Hodet skal være veldig godt festa nå (heldigvis), og jeg kjenner at jeg er ganske øm mellom beina. Har ikke hatt noe særlig bekkenløsning, så tror ømheten kommer av at hodet er så godt plassert nedi der.
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 jeg fikk vite for to dager siden at hodet hadde festet seg. da var jeg 34 uker på vei. når jeg tenker etter på den siste uken har jeg hatt vondt helt nederst i lysken, har følt han har "gravd" nedi der. som små slag/stikkinger rett i blæra på høyre side, og stikkinger nedi venstre side.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Hodet her er festet, men jeg har ikke merka noe forskjell på bekkenet verken når det festa seg eller i tida etterpå...
kokosbolle Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 Leste et sted at de med bekkenløsning skal få det bedre etter at hodet er festet, pga at det blir mer stabilt der nede.. Huff, det stemmer i alle fall ikke på meg. Jeg har hatt bittelitt bekkenløsning fra midten av svangerskapet, men jeg har aldri vært så øm der nede som i de siste ukene, etter at hodet er festet. Tror det kan komme av at han skrur, knør seg nedover i bekkenet mot utgangen.. hihi, han er velkommen ut )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå