Gå til innhold

råd ang sex? 10 uker siden fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Sønnen vår er 10 uker og vi tok opp sexlivet allerede 15 dager etter fødsel og alt har vært bra-fram til nå..

nå er vi så slitne begge to og småkranglet hele uka som gikk..(han slutta å snuse den uka også) hvis vi skla ha sex så er det nesten alltid bad timing og "en kjapp en " er liksom ikke det samme lenger hvis knerten våkner og klynker,, da avbryter vi liksom..uff.. er det noen som har råd? jeg føler liksom at jeg nesten er litt avvisende.OG DET ER IKKE SÅNN JEG ER:: mne knerten kommer først!!!

. begynte på conludag for 2,5 uker siden .. kan det være dem?

eller er vi bare slitne? Nå er det juleferie også.. håer det blir litt lettere å få det til da..

Noen som har hatt det likt? Gikk det over ?

Skrevet

hej!

det är snuset! hade samma problem när min sambo slutade snusa. han var helt omöjlig och vi bråkade jätte mkt. Det tog ganska lång tid innan han blev "normal" igen, mer än en månad, men det gick över! och då blev sexlivet lite bättre igen oxå.

vi förstod i efterhand att det var snuset...kändes som vi hade stora problemer, bråkade för minsta lilla grej... sambon var inte lika försåendesfull eller lycklig längre, kände sig uttråkad och det är ju inte så kul. men det blev som sagt bra igen...men kanske det är en dålig ide att sluta snusa nu? det är ju inte länge sen du födde heller och den första tiden är man ganska känslig, så det är kanske en stor påfrestning, viktigt att slappna av nu, för dig och din man.

lycka till!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...