Gå til innhold

flere med en rolig bebbis i magen_uke 25?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten er så rolig for tiden. Det er om kvelden når jeg setter meg ned at han "titter" frem. Han gir fra seg noen spark da, men ikke så voldsomt mye. Var på 3D ultralyd på torsdag så jeg vet at alt står bra til, men trodde det skulle være mye mer aktivitet enn dette. Er det flere med rolig bebbis i magen? Er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har virket veldig rolig men det skyldes morkakeplasseringen , i fjor når jeg gikk gravid var morkaken bak og i år er den framme og merker god forskjell på det , er i uke 28 nå.

kan det være "plasseringsproblem" hos deg også?

men alle er heller ikke like aktive men husk at om du er bekymret så ring lege/føden .

Skrevet

Hun varierer veldig men i det siste har hun vært veeeeldig rolig da, litt ekstra på kvelden ,men det er alt:-(... Min morkake er og foran så man kjenner det vell ikke så godt da? Jeg kjente sparkene sent.. trudde å det skulle være MASSE liv nå.. hmm skal til jordmor på tirsdag, skal høre med henne da;-)... er bare i uke 22 forresten..,.

Skrevet

Lillegutten vår har og hatt en ganske rolig dag, er i uke 26. Er vel så at noen dager er de roligere enn andre, akkurat slik de vil være når de kommer til verden også. Satt faktisk å tenkte på at han hadde vært litt rolig i dag og lurte litt... og akkurat i det minuttet jeg tenkte på kun han kom det to spark, varmer jo alltid:-) Ellers er han forsåvidt rolig selvom jeg kjenner han hver eneste dag, skal se vi er heldige å får en rolig bebis;-)

Skrevet

Jeg syns babyen i magen har vært veldig rolig denne gang. Er nå i uke 27 og syns vel det har kommet seg litt denne siste uka, men det virker fortsatt som en rolig krabat dette her. Har forresten morkaken bak, så det har ingenting med det å gjøre. Men UL viser alt OK, så det er vel bare en rolig baby, da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...