Mamma til 3E Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Hva kan jeg ha på gutten min for at han ikke skal være så kald på hendene sine? Det er spesielt om nettene at han blir så kald, jeg har det ikke så veldig kaldt på rommet, tror det er temmelig vanlig sovetemperatur. Men han er likevel veldig kald, han sover i vanlig pysj og har ei god dyne på seg som han somregel klarer å holde på seg i løpet av natta. Å ta på han votter kan vel ikke være noe godt for han å sove med?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 vi har begynt å ha ull sokker under pysjen;) det hjelper litt på hendene også knerten vår er 10 uker bare,, men det hjelper;) ellers kan du jo ha på ull votter...?? ikke vondt for han det..bare deilig;) det går jo an å prøve?
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg fikk en sparkedrakt i fleece fra spar kjøp . med den fulgte med votter (innevotter) viss du skjønner :-) Kanskje du kan få fatt i en slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå