Gå til innhold

Bastiander?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Unnskyld meg, men dette er, i mine øyne, ikke ett navn. Ødelegger de to fine navnene Bastian og Alexander. Så jeg synes ingen ting om det, men det er min mening da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bastian er halvparten av Sebastian, Sander er halvparten av Aleksander. Bestem dere! Velg enten ett av de halve, eller ett av de to hele. Ikke bland sammen til noe som ikke er hverken fugl eller fisk.

 

Spar barnet, i det minste!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått både positive og negative kommentarer navnet Saga, men vi er veldig fornøyd. Saga er vel også ett nylaget navn (dog ikke såå nytt), men jeg synes likevel dette er ett navn, til forskjell fra Bastiander (som jeg aldri har hørt noen hete, og som det er 3,2,1 eller ingen som heter i Norge). Men dette kommer vel an på hva man synes :)

 

Men nå var det uansett ikke min datters navn vi skulle diskutere, for det er alt opp og avgjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Bastiander er veldig mye av mye for mye; liksom det hyper følger opp alle store trender og er både sjokolade og syltetøy!

 

Men nå er navn som sebastian og bastian og leander og slikt blitt voldsomt populære og det rett og slett kryr!

 

Så jeg likte ikke særlig godt dette navnet, men jeg liker jo godt radikale navn, er veldig ¨åpen for det faktsik. Men dette ble litt hyper-mote kanske.... men hallo. Møter jeg barn med navn jeg stusser over, så svelger jeg det fort. Jeg tror tilogmed jeg klarte å holde maska da jeg møtte gutten BONO-andreas .... stort stuss navnet, men hyggelig gutt for all del, og jeg vet jo at mine navnvalg også kan virke oppsiktsvekkende for noen så... velg med hjertet (og litt med hodet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...