Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 mamma gjør det...og hennes mann. er ikke flink til å prate om ting i vår familie. Noen i samme situasjon? og har du bare sure kommentarer å komme med er det ikke nødvendig å komme med et svar her, vil ha svar av noen i samme situasjon. Ikke noe drittslenging av noe slag, blir bare for useriøst.
93 Løver Skrevet 17. desember 2006 #2 Skrevet 17. desember 2006 Faren min røkte cannabis. Vet ikke om han tar seg trekk nå for tiden. Hva er det du lurer på?
ønsker_meg Skrevet 18. desember 2006 #3 Skrevet 18. desember 2006 Både min far og stefar røyker hasj sporadisk. pappa gjør det forran meg noen ganger. Det har aldri stefaren min gjort,men jeg fant 5gram i en sminkekurv på badet hjemme engang. DET er ikke bra, med mange tenåringer i huset. Da ble jeg sint. Men både pappa, mamma og stefar har et alkoholproblem ittillegg. De klarer som regel ikke stoppe å drikke, når de først gjør det. Veldig synd for de minste barna,de blir redde...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Mamma testa cannabis første gang sammen med meg:) Da var hun så søt! Hun tar seg en blås i ny og ne nå sammen med sin nye samboer, men de holder det på et ufarlig nivå og røyker aldri ofte heldigvis. Bare et par ganger i måneden eller noe. Jeg har ikke noe problemer med at de tar seg en liten en i ny og ne så lenge de ikke oppfører seg dumt med det.
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #5 Skrevet 6. januar 2007 Skulle ønske moren min kunne gjort det istedet for å drikke tre liter rødvin daglig ispedd litt brennevin etter syv om kvelden. For lite kunnskap om cannabis . Er ikke for bruk under svangerskap , og er faktisk allergisk mot det selv (joda, helt sant !! hehe) .. men som Medisinsk Antropolog forsker jeg på sykdommer hos utdødde folkeslag og cannabisen holdt en rekke folkeslag friske og sterke . Må nevnes at planten ble hedret og helligjort og ikke blandet m andre sentralstimulerende midler. Har aldri funnet spor av cannabis i spedbarnskjeletter i disse tre samfunnene jeg har studert. Vil derfor tro at de ikke ble brukt av svangre kvinner .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå