Gå til innhold

Kvalme,Svimmel,Hetetokter,og kløe i underlivet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt de symptomene her???

Jeg hadde eggløsning for litt over en uke siden, og denne uka har vært helt jævlig for meg :/ Jeg aner ikke hva det er, og jeg var hos legen på torsdag, hu tok masse blod av meg og en gravitest.. Den viste negativ og det viste jeg fra før siden det er 1 uke siden jeg hadde eggløsning...

Hu tok virus prøve og, men heller ikke no der...

Jeg lurer virkelig på hva dette er for noe.. Jeg går jo på Pergotime, men dette er min andre kur og jeg merka ikke noe på den første.

Noen her som har hatt det samme og funnet ut hva det er???

Håper noen kan hjelpe...

*Hugs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hentet fra www.felleskatalogen.no

Bivirkninger: Vanligvis doserelaterte og generelt reversible ved seponering. Hyppige (>1/100): Endokrine: Ømme bryster. Gastrointestinale: Kvalme og oppkast, buksmerter. Psykiske: Anspenthet, søvnproblemer. Sirkulatoriske: Hetetokter. Syn: Synsforstyrrelse. Urogenitale: Ovarial forstørrelse eller cyster, som kan gi komplikasjoner i form av adnexal torsjon. Øvrige: Hodepine, svimmelhet. Mindre hyppige: Hud: Urticaria og allergisk dermatitt, reversibelt håravfall. Psykiske: Depresjon, humørsvingninger. Urogenitale: Unormal uterin blødning. Øvrige: Vektøkning, tretthet. Sjeldne (<1/1000): Isolerte tilfeller av unormal leverfunksjon, med eller uten kliniske symptomer, er observert. Ovarialt hyperstimuleringssyndrom og/eller tidligere tilfeller av leversykdom kan være disponerende faktorer for utvikling av leversvikt. Neurologiske: Konvulsjoner, pasienter som har hatt anfall kan være predisponerte. Øvrige: Tromboemboliske komplikasjoner.

Skrevet

Det er nok bivirkninger av pergo du kjenner, det mente jeg :o) Men for din del håper jeg at det sitter en spire, man vet jo aldri!

Skrevet

Jeg tenkte på det i begynnelsen jeg og skjønner du... At det var bivirkninger av Pergo, men jeg hadde ikke bivirkninger av den første kuren med pergo.. og jeg synes det er litt rart at bivirkningene kommer nesten etter 2 uker.. :/ De burde da ha kommet så fort jeg hadde tatt den første pilla, burde den ikke???

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener! Da får du vel egentlig vente tålmodig til du kan ta en test ;o) Kan hende noen andre kan svare deg på dette, for jeg vet at det er noen jenter her inne som går på pergo.

Du kan jo evt søke på innlegg som nevner pergo :o)

Skrevet
:) Jeg tenkte jeg skulle ta en test i slutten av Desember.. Men det hadde vært litt kjekt å snakket med noen som har hatt noe av det samme :) Tusen takk for hjelpen forresten... Hvordan er det jeg søker på pergo her? Jeg har ikke vært her så lenge skjønner du... hehe...
Skrevet

Oppe til venstre er det et hvitt felt du kan skrive i, under velger du forum

(kan velge mellom dinbaby, barnimagen og forum). Så er det bare til å trykke på søk ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...