Gå til innhold

nå har vi kjøpt..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babyrommet er dessverre blitt nedprioritert her i huset... har fått ordna stellebord til badet, og den indiske hengekøya som skal henge over senga vår. Det haster jo strengt tatt ikke - knøttemor skal jo bo hos mamma og pappa de første 3 mnd i hvert fall, kanskje lenger.

Det jeg har brukt litt tid på i det siste er å gjøre ferdig rommet til 2-åringen :) Hun har nå forheng foran alkovesenga (altså: prinsesse-seng ifølge henne selv), rosa gardiner (noe annet kom visst ikke på tale), koselige tepper, sommerfuglbilder osv. Det er så gøy å ha jente!!!

ja, gleder meg til jenta kommer her også! hvis det ER jente da, litt usikker etter historien til iselin ;)

babyen skal bo på rommet vårt den første tida, men jeg klarer bare ikke å la være rett og slett..! elsker å skrive lister, handle inn og gjøre klart!

Skjønner deg godt :) Blir nok litt anderledes når jeg har ei fra før... og så har jeg ganske enkelt ikke kapasitet til å gjøre stort annet enn å ta vare på hun jeg allerede har, med bekkenløsning og alt. Er litt tom for energi kjenner jeg... takk og pris for jula sier jeg bare :) Når kjøkkenet blir ferdig i løpet av denne uka får jeg hjelp av søstrene mine til å vaske hele huset, så skal det pyntes, og så skal jeg bare være prinsesse og bli oppvartet - helt til hun i magen kommer ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...