*bubbs* Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 Håper det var greit at jeg brukte deg som rollefigur i krimmen på skravle, men jeg fikk aldri tak i deg, så jeg fikk ikke spurt om lov... Vanskelig å få tak i deg Du er jo bare her i korte glimt og så forsvinner du igjen! Hehe..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Gjorde du?Ikke hørt om, hva er det? Høres moro ut :-) Jeg er innom stort sett hver dag og leser litt, men legger ikke ut innlegg så ofte lengre...
*bubbs* Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 http://www.barnimagen.com/forum/thread/7261786 Huff.. Jeg er her alt for mye fortiden! Sitter hjemme og leser til eksamen, men blir helt GAL av å ikke se andre folk... Da blir det en tur på BIM titt og ofte... *skjemmes*
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Ja det blir mye bimming her også når jeg sitter hjemme med oppgaven. Men nå jobber jeg kjempemasse så får ikke bimmet så mye lenger og det er litt deilig med en ufrivillig pause :-) Spennende krim :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå