Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Var så "DUM" at jeg gikk inn på siden til han døde gutten og så bilder!! og leste da!! tragisk... Jeg får F... ikke sove i kveld heller!! Hardt å se altså.. Sitter her å gråter jeg.. Sliter med nerver fra før og ble ikke likere nå... Trenger "trøst" nå ( At det går ann å være så dum,huff.. Det sto til og med advarsel der,men enda så måtte jeg se..
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 vell, jeg er i samme situasjon. Angrer! får ikke bort de bildene av den døde kroppen fra netthinnen min. Han har det nok godt der han er da. Englebarn.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg var også så dum at jeg gikk inn på sida. Men jeg så heldigvis ikke bilder fra da han var død. Utrolig dumt av meg å gå inn på sida. Angrer...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Ja det er klart han har det bedre sånn enn å være syk hele tiden... Men når det sto advarsel så skjønner jeg ikke hvorfor jeg gikk inn!!! Det er ekkelt å ha di bildene i hode.. Huff
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 jeg og angrer..men klarte ikke la være... syns de bildene når han var dø var fæle..har sett inn på mange andre hjemmesider før av døde babyer, men da har det gått inn på meg men på en helt annen måte..er kankjse pga situasjonen her kanskje...huff
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Uff.. Ble så nyskjerrig på denne siden men vet ikke om jeg tørr og se. Er jo så utrolig tragisk. Hadde ALDRI klart og tenke tanken engang. Anbefaler dere og ikke se? Må bare si.. Var og kjørte bil i ste og er litt glatt på veien. Kjørte gjennom en rundkjøring der en bil nesten kjørte på meg. På lillegutt sin side. Gikk jo bra men fikk super vondt i magen og tanken på og miste lillegutt streifet meg. Begynnte og gråte og måtte kjøre inn til siden og komme meg før jeg tørte og kjøre videre. Må bare si at jeg elsker barnet mitt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Så den nettopp selv, tårene renner.. Føler så med familien hans, dette er helt forferdelig.. Skal kose ekstra med mine to små nå, vi er utrolig heldige som har friske barn.
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 du er ikek alene..gikk inn jeg også...typisk det når man er nyskjerrig..men hadde jeg visst det var akkurat de bildene der, så hadde jeg ikke trykka meg inn... *trøsteklemtildeg*
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 anbefaler å ikke se, ja. Både for din del og for familien sin del. Og i respekt for gutten
snull Skrevet 16. desember 2006 #10 Skrevet 16. desember 2006 IKKE se, de bildene er limt fast på netthinna mi
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #11 Skrevet 16. desember 2006 Jeg også var inne og så. Angrer som bare det. Satt og hulket i stad. Så det for noen timer siden og hadde klart å skyve det litt til siden, men så så jeg dette innlegget da og alle bildene kom tilbake. Trøsteklem til deg.....
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #12 Skrevet 16. desember 2006 TAKK......................................... Forferdelige bilder å ha i hodet!!! Elsker barnet mitt + Spiren
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #13 Skrevet 16. desember 2006 Jeg skal ikke inn og se!!!! Tanken på den stakkars familien og lille stakkars gutten. Grøsser ved tanken. Håper at noen får stengt den siden!!! Trøsteklemmer til alle som har sett. Tørke tårer.
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #14 Skrevet 16. desember 2006 er som om jeg skulle skrivd det samme selv! som HI altså.. satt og gråt etter å ha titta raskt inn. orka ikke se på bildene av da han var død, men rakk å få et streif av et par folda barnehender, og det holdt for meg. helt grusomt. jeg angrer på at jeg så...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #15 Skrevet 16. desember 2006 Tror det innlegge med hjemmeside adressen til den lille gutten er tatt bort. Visst det er det er ihverfall det kjempe bra. Så ikke frister noen nyskjerrige til og titte. Har ikke sett selv og vil heller ikke se. Trøster de som har sett.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #16 Skrevet 16. desember 2006 ja, jeg skrev mail til moderator å ba dem ta det bort. Hvis dere ser linken på andre sider her inne, så skriv mail til moderator å be de ta det bort. Vær så snill.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #17 Skrevet 16. desember 2006 Ja, det er tatt bort nå. Jeg har sett denne siden før, for lenge siden. Tror moren var litt på disse sidene før. Kankje på "et barn for lite"... Men nå sitter jeg å gråter og gråter, klarer ikke å stoppe:-( Har lyst til å ta lillegutt i sengen min i natt og bare holde rundt ham, men det er vel best at han ligger i sengen sin med puste-alarmen. Uff, disse bildene sitter fast i hodet. Og jeg som er alene i natt...
Mamma katt Skrevet 16. desember 2006 #18 Skrevet 16. desember 2006 Huff så grusom denne saken er. Nyskjerrige meg måtte selvfølgelig også inn og se.. så heldigvis ikke bildene fra når han var død.. Tror vi alle føler oss maktesløse og uendelig triste når vi tenker på hvordan denne lille gutten ble frarøvet livet sitt.. Utrolig bra at de fikk reddet broren ihvertfall. Det er på sånne dager jeg håper at det finnes en himmel.. Trøsteklem til deg, HI!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #19 Skrevet 16. desember 2006 Tusen takk folkens... Og jeg trøster tilbake til dere som også sliter etter noen harde sider!! Vi får prøve å glemme det og tenke på at det faktisk er lenge siden det hendte!! Men.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå