Gå til innhold

Tør ikke kjøpe test :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan berolige meg litt og utelukke graviditet? Føler meg oppblåst og spent i magen, ligner mistenkelig på "graveringssmerter" men mest sannsynlig er det bare syklusen som starter opp igjen etter fødsel. Vil likevel være sikker slik at jeg med god samvittighet kan ta et glass vin i jula. Bor på et lite sted og får helt angst bare ved tanken på å kjøpe en test - "nyheten" blir spredt før pinnen er tisset på :) 22-08-78 -

Er det forresten noen av dere "seere" som har kjennskap til gode medium? Vil veldig gjerne være med på en seanse og få kontakt med noen fra den andre siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er våken ennå kimby, hvordan "ser" du - er det bare en følelse, eller bruker du kort?

Skrevet

hei

nei jeg bruker ikke noe..er et klarsynt medium og har altid hatt evnene så lenge jeg kan huske.

føler det er noe som skjer nedi mavne din ja,men om det er en spire tørr jeg ikke å si....er det lenge siden fødselen at det kan va de hormonene jeg føler???

Skrevet

Hei Kimby,

Takk for svar, logget av ca to sek før du postet svaret ditt i går. Er omtrent fem måneder siden fødsel, føler at det ulmer skikkelig og luktesansen har tatt helt av! Æsj, får ta meg en kjøretur til en annen by og kjøpe test der.

Har kikket litt rundt på siden her og ser at du leser folk og hjelperne deres. Kommuniserer du med de på den andre siden også? Jeg trenger å "snakke" med en eller annen som har stått meg nær i dette livet for å ordne opp i det lille følelsesvirvarret jeg befinner meg i for tiden, men jeg vet ikke helt om jeg er klar for direkte "nærkontakt" - hvis du skjønner :) Jeg ønsker i første omgang ikke å være til stede selv, det holder at noen videreformidler det som kommuniseres fra den andre siden!

Skrevet

hei

ja jeg kan kommunisere med ånder vist de ikke er krysset over på den andre siden...da henter jeg dem ikke frem ..det kalles for svart magi og skal vist ikke va helt bra å hente noen tilbake og rive opp i sjela deres...når noen krysser over så har de fått ro i sjela si.

men er den person enda her så kan jeg kommunisere med han ja....tar 400 for å gjør det

send meg en mail så kan se se før du betaler om han er rundt deg

[email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...