susan Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 er 25 veker på mandag med tvillinger.har hatt 3 tidligare svangerskap der eg alle ganger har hatt svangerskapsforgiftning.har født i veke 37 og 38 med dei.er no begynnt på det samma med sterke avogtil smertefulle kynnere og + på proteinspor so formen er ikkje på topp.tenker masse på jentene i magen.føler at eg på sykehuset får lite svar på dette.må reise til haukeland kvar 14 dag(ca 3 timer i bil kvar vei).føler ikkje at eg kjem til og gå so lenge.dei er ca 600 gr kvar no..når klarer dei seg om fødselen starter?
jojjo Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 23 uker så kan de klare seg og hver uke de får etter det øker sjansene. Uke 28 så klarer de fleste seg har jeg hørt:) Hadde selv svangerskapsforgiftning og måtte ta keisersnitt i uke 35. Ble kjempegodt fulgt opp, det var nesten som jordmor og sykehuset var hakket mer bekymret enn meg hele tiden, utrolig nok! Det viktigste er at du blir sjekket jevnt og trutt, så hvis du får høyere verdier så har de kontroll på det. Hadde selv svangerskapsforgiftning som begynte omtrent rundt uke 25, men den utvikla seg sakte så jeg fikk gå til uke 35 heldigvis, ble lagt inn mot slutten. Fikk ei tynn men frisk tulle:) Kjempeviktig å hvile seg mye og sjekke protein og blodtrykk ofte, og si fra når du blir bekymret, ikke vær redd for å be om ekstrasjekk, det er så godt for sjelefreden, da går det nok fint. Forresten hadde jeg vonde kynnere da det begynte jeg og, da hadde jeg definitivt for mye å gjøre, da jeg ble sykemeldt så stoppet det.. Kjempemasse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå