Gå til innhold

Gråter og gråter ......

Anbefalte innlegg

Sitterher og gråter og gråter, klarer ikke å stoppe.

Begynte vell før i dag når jeg var på besøk hos mine foreldre, mine to søstre som er 5 og 7 år eldre enn meg overser meg som vanligt. Til og med sambo bet seg merke i dette i dag.

Så skulle min far kjøre meg og tullen min hjem og hun skapte seg tullete hysterisk med kjempe trass. Hylte oggrein bare så vidt vi fikk hun nn i bilen. Sambo var reist på jobb.

Hjem her da begynte hun på samme måte igjen, holdt det gående i 1 times tid.

Hadde det vert spesielt min 5 år eldre søster dette hadde hendt med, så hadde noen ringt etter hun komm hjem i løpet av kvelden for å høre hvordan det gikk. Men ikke til meg nei.....

Jeg er så sliten.... etter eit kjempe langt risikosvangerskap der jeg har fått liten hjelp fra min fam. Jeg har ikke sovet en hel natt siden september. Jeg er tung i kroppen,konstant halsbrann, verker over allt etter å ha knytt meg i mndesvis.

tilogmed når jeg låg på sykehuset i halvannen uke var det ingen som besøkte meg.....

Jeg vill bare at de skal bry seg litt og se at jeg eksisterer....

Så nå bare gråter jeg, har 4 uker til termin. Lille gutt i magen er kjempe urolig og jeg har masse sammentrekkninger og vondt i magen.

Er så lei meg, klarer ikke å glede meg over noen ting nå i førjulstiden...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7480978-gr%C3%A5ter-og-gr%C3%A5ter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff og uff ikke særlig hyggelig nei. Vet ikke hva jeg skal si for at det skal bli bedre, men jeg ser at du har en samboer som jeg regner med støtter deg?!?

Også har du en vakker datter som sikkert er litt trassig iblant som alle barn, men tenk at hun er så gla i deg!!!!

Til familien din må jeg si at de er veldig ufølsomme. Har ikke hørt på maken. Men jeg må si at hadde det vært meg i samme situasjon tror jeg rett og slett jeg ville sagt det rett ut til dem hvordan du føler det! Og hvis de ikke hadde tatt det seriøst hadde jeg nesten bedt de ryke og reise. Kansje det hadde fått øyene dems opp?

Så nå synes jeg din kjære samboer skal gi deg en god massasje(hvis han er hjemme da) og kose masse med deg! Det synes jeg du fortjener!

Lykke til med resten av svangerskapet!

Vet ikke om noe av det jeg sa hjalp noe særlig, men jeg synes iallefall du ikke burde godta sånn behandling!

Vil bare si at du er ikke alene med kampen mot trassen. Det er helt sykt hvordan verdens skjønneste og nydeligste lille gull kan gjøre deg splitter pine GAL!!!!

Men vet du hva som er min beste og hemmelige medisin mot alt?

Når jeg må ta den trasskampen når jeg er alene hjemme går jeg inn på rommet til lillegutt, henter han sovende inn på stuen og sitter med han i armene og bare kjenner på hvor gla jeg er i han.... Ja jeg vet det er mot absolutt all pedagogikk, men det gir den beste trøst og ro i verden....

Kjære deg, skjønner godt at du gråter!

Det høres ikke ut som noen hyggelig situasjon du er i nå før jul. Jeg tenker også som Arwen, hva med å fortelle familen hvordan du opplever det? Så håper jeg den lille tulla de har øyeblikk hvor ikke trassen er like regjerende.

Har ikke så mange råd å komme med, men jeg kan si at jeg tenker på deg og ble berørt da jeg leste innlegget ditt!

Tusen takk for varmende medfølelse og ord... Har tenkt på å ta det opp med de, men vet ikke om jeg orker nå.Er så sliten..

Jeg gråt helt til sambo kom hjem i går, han tok meg med i sengen og holdt rundt meg. Så våknet jeg i natt av at jeg ikke fikk puste, hyperventilerte og begynte å gråte igjen. Sovet lite i natt.

Sambo er på jobb igjen, men det går greit med meg og tullen her hjemme i dag....=)

Kjenner at jeg vil ha fred og ro. Orker ikke å forholde meg til egoistiske søstre og en mor som ikke ser problemet.......

Vi får se hva dagen bringer....forhåpentligvis mer glede enn i går...

Takk igjen for fine svar fra dere jenter...=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...