Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 sikkert mange som synes det er teit at jeg spør dere om det men gjør det for det... er så i tvil så kanskje noen har lyst å hjelpe meg? Venninne mine skal ha julebord i kveld og jeg skal egentlig være med men da må lillegutt få flaske. har pumpet av 2 måltider... men hvis jeg drar så blir det til at jeg drikker litt så må nok gi han litt mme i morra også... er det veldig egoistisk gjort av meg? føler liksom det men har også veldig lyst å se venninne mine, har nesten ikke sett dem siden junior ble født og det er 3 måneder siden... hadde dere gått ut en tur eller ikke???
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har vært ute! Gjør det med god samvittighet!!!! En fornøyd mor = fornøyd baby!!! Kos deg!!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har gått på mange venninne sammenkomster allerede (min er tre mnd) og jeg går med god samvittighet, men jeg drikker ikke og reiser forholdsvis tidlig hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå