Surk Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Heisann!! Korleis går det med deg d??? Eg er sjuk mld til over nyttår!! Har vore så dårleg, har tatt akkupunktur, så har vel hjulpe meg over det verste heldigvis!! Men blir veldig fort sliten!! E vel slik som følger med!!! KLEM
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hei på deg Sykemeldt jeg også... Vært helt elendig form. Litt bedre nå faktisk. I hvertfall enkelte dager. Men renger med det letter mer og mer fremover, hvis d er likt som før da... Husker jeg feil, eller er du tilbake igjen? (Er så mange mennesker her inne) Lenge siden jeg har sett deg i hvertfall, men har ikke vært her like mye i d siste som tidligere. Ble stressa av alle de negative innleggene og alt som gikk galt... Men ser nå ut til å gå bra med meg heldigvis:) KLEM:)
Surk Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 eg er egentlig på 1 trim enda.. men e første graviditeten min!! Har vore veldig mykje negativ her, så har ikkje vore her så masse eg helelr,.. ser innom av og til!!! klems
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Aha Ja, jeg skjønner deg godt. Blir nesten svett av alt som kan gå galt. Har du vært på kontroll enda da? MSN min er forresten [email protected] hvis du vil Klem
Surk Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 var på kontroll torsdag, gjekk greeit det, rekner med eg får svar på prøvene seinare,... har lagt deg til på msn klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå