Gå til innhold

Ca hvor mange grader på soverommet til babyen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at 18 grader er det som anbefales, men syns det er kaldt jeg. Hun blir jo iskald på hendene sine for hun vil alltid ha de over dyna. Pleier å ta inn en ovn så det i hvertfall er 19 grader på soverommet.

Hvor mange grader har dere???

Skrevet

Ca 17-18 grader....tenker jeg...har på pysj og tynne ullsokker...han blir ikke kald. han er to mndr.

Skrevet

Vi har det kaldt. Har vinduet oppe uansett hvor kaldt det er ute. Bor i Nord-Norge. Men så har sønnen vår på seg ullpyjamas og ligger på lammeskinn. Han sover godt og er god og varm. Men kan bli kald på fingrene av og til.

Han ligger fortsatt på rommet vårt. Spurte helsesøster om vi kunne fortsette å ha vinduet oppe, og det sa hun var helt greit. Vi skal leve som før fikk jeg beskjed om :-)

Skrevet

Helsesøsteren her sa også at vi kunne ha vinduet oppe uansett hvor kaldt det var. Vi kunne heller ha på ungen en tynn bomullslue hvis det ble veldig kaldt. Lammeskinn er også fint.

Synes det er så rart at det er så stor sprik mellom anbefalingene???

Jeg for min del synes 17-18 grader er for varmt, sover veldig dårlig da. Jeg har vinduet åpent nå, men må innrømme det at jeg sjekker lillegutt ofte for å kjenne at han ikke er kald...men det er han aldri. han er 6 uker.

Skrevet

legen sa til meg at eg måtte ha ca 18-19 grader på rommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...