venter x3 Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Vi har ikke hatt voksipose, har brukt en ullpose med beigefløyel utenpå som mannen min hadde da han var liten. Men nå skal han begynne hos dagmamma, og skal sove ute i vogna. Og denne posen vår er nok litt liten.. Men lurer på om det er for sent å kjøpe det nå når han er 1 år og to mnd? Og så lurer jeg på om det er forskjell, og en som er mer praktisk mtp helårspose..
*3barns mamma* Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 du kan jo kjøpe den som er fra 0-6 år men den vanlige er fra 0-3 år så jeg mener at det ikke er forsent. du kan evnt bruke den til søsken hvis det kommer eller så kan du ganske enkelt selge den på finn.no... hvis du selv kjøper på finn.no så er det ikke så dyrt og kan gjerne ha litt lettere samvittighet for at du ikke har brukt så mye penger på det iallefall:)
cashewnøtta Skrevet 17. desember 2006 #3 Skrevet 17. desember 2006 Jeg kjøpte voksi-variant brukt på finn. Kosta meg 200kr. Denne er ikke så tykk som ullposen, men jeg er veldig fornøyd! Bruker et ullteppe inni nå på vinteren, uten dette kan hun fint bruke den høst og vår. Vesla var 1 år i høst da jeg kjøpte den, hun hadde vokset ut av lammeskinnsposen sin.
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #4 Skrevet 17. desember 2006 Kjøpte voksipose på finn i høst;)Hun er 13 mnd nå. Funker veldig bra i vogna den
Glad_mor Skrevet 18. desember 2006 #5 Skrevet 18. desember 2006 Vi bruker voksipose og har også kjøpt bæresele til den. Kjempe topp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå