Gå til innhold

ØRETERMOMETER ELLER SMOKKTERMOMETER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Kjøper jeg en av disse to, er det kun for å få en indikasjon på om det er høy feber, da hadde jeg uansett tatt med vanlig term. i rompa. Men er greir å kunne sjekke kjapt av og til uten å "plage" de med å ta i rompa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen av delene, Vi har smokkterm og det fungerer ikke i det hele tatt for Martin nekter å bruke den type smokk. Og hvis det kun er for en indikasjon om barnet har feber er det like sikkert å kjenne etter i panna, fotene og hendene som å bruke et øretermometer. Ikke kast bort penga dine.

Det skal dog være sagt at noen elsker de øredingsene.

Skrevet

signerer Martin kom 03.06.06.

Disse er ikke til å stole på,bruker slike i ørene på sykehuset,og har ikke tall på hvor mange ganger de er feil.

Skrevet

Hei!

Jeg har øret. og er kjempe fornøyd! Fort og gret, slipper å vekke henne hvis jeg skal ta tempen på natten!

De gangene jeg har fått veldig høy temp har jeg sjekket med vanlig termometer for sikkerhets skyld og har fått akkurat samme resultat!

smokkt. har jeg ikke helt trua på da...

Skrevet

hvor mye koster sånn ca et øretermometerer eller smokketermometer?

Skrevet

så reklame for et temometer som man holder mot panna til barnet. slipper og vekke barnet. har ikke prøvd det selv, men kanskje det hadde vært noe?

noen med erfaring?

Skrevet

Ville gått for vanlig termometer,jeg.Jeg har øretermometer og det viser ikke riktig.Ringer man legevakta vil de man skal ta tempen rektalt uansett.

Skrevet

JEG ER SUPER FORNØYD MED PANNETERMOMETER. ENESTE ER AT DET VISER CA 36 SOM NORMAL TEMP. vET DERFOR AT NÅR BARNET HAR lITT OVER 37 SÅ HAR DET FEBER. kJAPT OG ENKELT Å BRUKE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...