*3barns mamma* Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 heisann. ser vi har termin samme dag 20 aug. når hadde du den siste mens? og hvor lang var syklusen din? når testet du positiv? jeg hadde min siste mens 6nov og har en syklus på 32-35dager og jeg testet positivt 7des på kvelden faktisk.. kan det være muligt å teste positivt når du er rett over 3uker og på kvelden?? kan jo være jeg er lengre på vei eller så hadde jeg bare mye hcg tidligt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veldig-Fødeklar Skrevet 18. desember 2006 #2 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg hadde siste mens den 30. oktober, faktisk. Laaaang syklus, altså. Tar tempen ver dag, så jeg vet med sikkerhet at jeg hadde EL den 25. november. Testet neg fredag den 8.desember, og positivt lørdag den 9. desember, 14 dager etter EL. Jeg hadde "festedipp" også, 7 dager etter EL:) Du kan kanskje teste positivt noen dager før ikm, men hos meg var ikke dette mulig i noen av svangerskapene. Du vil uansett få en "korrigert" termin på UL i uke 18, og det er den terminen du skal forholde deg til. Tror uansett ikke du har større slingringsmonn enn 3-4 dager utifra hva du forteller nå. Hold på den 20. august, du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*3barns mamma* Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. desember 2006 hei.. kjekt at du så innlegget og kunne svare.. jeg tok el.test den 25nov og tror derfor at det stemmer ganske godt med ca 20aug.. selv om andre steder blir terminen både 13 og 15 aug.. holder meg til 20 så blir jeg iallfall ikke flyttet så langt tilbake hvis jeg skulle ha en senere termin.. er jo heller større sjangs for å få beholde terminen eller få noen dager før . sist svangerskap ble jeg flyttet to uker tilbake på ul termin men,det stemte ikke.. jeg fikk et par dager etter min mens termin.. får bare vente og se,, merker jeg er mye mer tolmodig denne gang og har ikke noe hast.. god tid så lenge alt er fint inni der. snakker sikker mer med deg fremover.. blir spennende når vi skal på ul om vi fremdeles har samme termin. ha en fin dag da... og en god jul.. snakkes:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå