Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Klarer du å se noen graviditet på meg nå? Jeg tror jeg har IKM mellom mandag og onsdag til uka... symptomene mine er kvalme, øm mage, øm i ryggen, hvitaktig væske fra brystene (slutta å amme for snart 1 år siden) og mye sliten... 18.11.1981 Ser du om det eventuelt blir fler og kjønn? Håper du har mulighet til å svare meg! Juleklem! :-D
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 hei er usikker faktisk..men det ligger en jente på deg som du vil komme til å bli gravid med ganske så snart..så er du ikke gravid no så blir du det i neste pp jeg er usikker..føler kvalme på deg men samtidig føler jeg lite graviditet men skal xxxxxxxxx stor klem fra
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2006 Tok en test i dag og den var negativ, så jeg tviler på at jeg er gravid... Spørs når neste pp bli... Vet ikke om jeg i det hele tatt har hatt eggløsning siden jeg har gått på dobbel pergotime-kur... Håper det ikke blir så alt for lenge til! :-) Men tuuuuusen takk for svar og riktig god jul til deg også! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå