Gå til innhold

er det ingen her i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vet! Men hva om disse symptomene bare er innbildning, da... Jeg tør ikke håpe for blir testen negativ kommer jeg til å bli såååååå skuffa! Jeg har PCOS så jeg vet jo ikke om eller når jeg kan få eggløsning... Vet ikke om jeg har hatt det nå engang...

virker veldig slitsomt å ikke vite!

jeg har hvertfall en dato å telle ned til.

sist jeg var gravid ble ikke testen min positiv før 14 dager etter ikm.jeg tok 6-7 tester i den perioden men de ble ikke positive. så om du tar en negativ test nå, så er det fortsatt håp =)

(den gangen visste jeg på klokka når jeg skulle ha mensen, så når den ikke kom, måtte det være et eller annent på ferde..)

Da jeg ble gravid med gutten hadde jeg også gått på dobbel pergo... Den første testen jeg tok så negativ ut så den slang jeg i søpla i sinne og frustrasjon... I løpet av kvelden var det noe som sa at jeg burde ta en ny titt på testen, og så jeg nøye kunne jeg skimte antydning til en svaaaaaak strek... :-)

Å! Husker det som det var i går! :-)

så morsomt!

det er alltid et håp!

jeg har blitt spådd av 7 stk inne på spåsidene og alle sier de ser graviditet på meg.(nå, begynnelsen av 2007, høygravid på høsten osv.)5 sier jente og 2 sier gutt, men dette var før jeg startet pp min. blir spennende å se om de kan se noen resultater denne gangen =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...