Gå til innhold

presser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min lille gutt på snart 6 uker ligger å presser til stadig.

Føler han lager masse lyder og styrer på hele tiden.

Han gråter ikke men plages tydelig.

Er verre noen ganger, lurer på om det kan være når jeg har spist mye sjokolade. Men uansett. Er det normalt?

Ligger deres små å presser og presser uten at det skjer noe til stadig?

Skrevet

vår lille hadde det på akkuratt samme måte.. ikke noe gøy altså... Pressa til stadighet og lagde lyder "grynta" hele tiden... tydelig at han ikke hadde det noe godt.

Det viste seg faktisk at han hadde en låsning i ryggen, og av den grunn sikkert hadde litt ekstra problemer med luft.... (når han lå på magen kunne man se at han lå litt til høyre..) (kolikk light)

Vi gikk til kiropraktor rundt uke 6-8, etter 5 behandlinger er han helt fin og har ikke hatt tilbakefall etter dette!!!

Skrevet

Martin gjorde det en stung når jeg spiste ting magen hans ikke tålte. masserte magen hans da. Sjokolade er jo ofte en uting når man ammer så det kan være det altså.

Skrevet

Mi lille frøken på 11 daga ligg å pressa og laga lyder as we speak... ho har hatt masse ondt i magen... har spist litt sjokolade da... får prøv å styr unna det i kveld og se om det hjelp... hmf å æ som har så løst på sjokolade....:o(... men har jo også løst på ei go natts søvn da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...