Gå til innhold

det beste i verden er pulver padder!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

namnam har spist tre poser idag, kommer sikkert til å bli dårli i magen hvis dette ikke slutter. men det er jo så godt!!!!!

Skrevet

Hihi, jeg har dilla på hockeypulver! Det er så sinnsykt godt! Men det skulle vært mindre sukker i, så det smakte sterkere. :)

Skrevet

mm ja det er såå godt!

Har dilla på Villa Farris jeg da ;) Og salt...

Skrevet

Hihih... gutter på dere da!!! (?! ;D) Jeg hadde helt dilla på tyrkisk pepper da jeg gikk gravid med lillegutt.... men denne gangen... nope... mer frukt, syrlige ting etc... Hmmm... får se om teorien min holder da... sikkert syltynn... ;D

Skrevet

har også veldig dilla på pulver padder, selv om jeg ikke likte det før jeg ble gravid. Men må også ha klementiner.

Venter jente.

Skrevet

Prøvd Karamellpojkarnas Kanonsalt??? UTROLIG NAM!!!!

Skrevet

Jeg har alltid en pakke med pulverpadder i veska mi... Får nesten abstinenser.... Det er det beste.... Men sur sild er også godt.. Herlig med noe syrlig :)

Skrevet

har dilla på tyrkisk pepper...og klementina da:p

Skrevet

her går det også svært mye i hockeypulver ja.Kjøpte 5 esker som æ skal ha til em finalen i dag..hehe

Skrevet

Karamellpojkarnas Kanonsalt!? namme fikk vann i munnen bare av å lese ordet. men hockey pulver er også godt ja, men pulver paddene knaser så nydelig mmmm alle disse fristelsene :-)

Skrevet

haha, kor artig æ e også bitt av pulverpaddebasillen,men liker også trollgodt sånne supersalte sukkertøy, men sug bare av saltet..hehe

godt når man e kvalm:)

Skrevet

Jeg er også av de som spiser saltgodis nå, det søte som jeg vanligvis er så glad i er ikke så interessant lenger. Men appelsiner og Fanta free er digg!

Vel- det jeg bet meg merke i er at ei nevnte at da får vi gutter? Hm - stemmer dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...