Gå til innhold

Er skuffet :-(


gleder meg igjen

Anbefalte innlegg

Hadde min første lege time på torsdag, og hadde kjempe forventninger. Men nei da ble bare sendt ut igjen for det var ikke normalt å undersøkelse eller skrive ut noen papir når man kun var 9 uker på vei snufs. Jeg måtte komme igjen når jeg var 12 uker for da var alt mye sikkrerer og da var man kommet over de første 12 ukene. Hun skrev ikke ut papir før da i tilfelle man mistet. Har dere hørt ??? Jeg har ei datter på 4 år fra før og når jeg gikk med ho var hos legen når jeg var rundt 7 uker med full undersøkelsen osv. Hva er normalt ????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

 

Eg var til legen på tordag og! Eg fikk utfylt papirer, tok blodprøve, leverte urinprøve og eg vegde meg!! Var 8+2 da i følge legen, eg veit andre har vore så tidleg og fått papir og gjort det same!! skal ikkje til noke ny kontroll før etter veke 18... men eg kan ringe og komme før det om eg vil, om eg vil sjekke at ting er i orden!! Er veldig fornøgd med legen min!!

 

Er min første graviditet!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromsø: jeg var 8+1 da jeg var hos legen for å bekrefte graviditeten. Jeg fikk da papirer, foreløbig termin, blodprøver, urinprøver og gynekologisk undersøkelse hvor alle testene ble tatt. Legen din var kanskje lat....? Eller dum? Hallo......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes rart ut. jeg var på sjekk i uke 7 da tok jeg masse blodprøver, hadde med urinprøve, veide meg og hadde gu-undersøkelse, fikk tatt celleprøver av livmorhalsen og legen kjente at livmora hadde vokst. Jeg skal dit en gang i mnd jeg på helt vanlig rutinekontroller så høres ut som legen din enten er lat eller ikke vet hvordan det skal gjøres. Håper du får snakket med h*n og alt ordner seg, evt bytt lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er d verste jeg har hørt.

Hadde min første kontroll i uke 9 jeg også. Brukte sikkert en time på å fylle ut skjema og prate om alt mulig jeg lurte på... Enda jeg er tredjegangs.

Var hos JM jeg da, fordi fastlegen min har perm dette året, og jeg gidder ikke de vikarene hele tiden, så jeg tar alle kontrollene mine hos JM.

 

Skikkelig dårlig oppfølging d der.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i alle dager. løp ned til legen den dagen jeg fikk positiv test jeg.

Fikk full oppfølging med en gang, og masse gratulasjoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var hos legen nå på mandag (uke 5+1).

 

Må vel si at jeg sliter med høyt blodtrykk, så derfor fikk jeg time hos legen så fort for å se på medisiner etc....

 

Legen fylte også ut dette helsekortet, tok blodprøver og testet urinprøven min... Skrev til og med til sykehuset og søkte meg inn til UL.

 

Fikk brev fra sykehuset idag om at jeg er satt opp på kvinneklinikken til time mandag 8. januar... Snakk om å ta meg alvorlig da... Føler meg nesten litt beæret jeg nå...

 

Trøsteklemmer litt på deg jeg, og sier at du har rett og krav på å bli undersøkt når det passer deg og ikke når det måtte passe legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for trøsteklemmer :-) Jeg skal på ul 11 jan det er en time som jeg har bestilt privat for noen uker siden samboer er borte 5 uker, ( Etter å ha lest deres innlegg å ser hvor godt dere er blitt opptatt er jeg bare så sinnsykt skuffet over legen ( Det er ei kvinnelig lege) og tenker på det ho sa med at det var ikke normalt med å fylle ut papirer før man var 12 uker for da var ting litt sikkrer og man fikk ikke så mye forhåpninger. Og at det var mye lettere hvis man missete. Hallo alle er jo klar over man kan miste, men det er jo ikke noe man går rundt å tenker hver dag. Jeg sitter igjen med følesen av at jeg skal være glald hvis jeg kommer over de 12 første ukene med mitt lille nurk. Nå triller tårene dritt lege ( Sorry folkens men måtte bare få det ut.Klemmer fra meg som skal ta godt vare på dette lille nurket mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes rart ut synes jeg! Jeg var på den første kontrollen min forrige gang når jeg var 5 uker på vei, da var det både GU og blodprøvetaking! Skrev også ut helsekort for gravide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte legen når jeg fant ut at jeg var gravid,men fikk ikke time før jeg var ovr 12 uker. Men jeg har på følelsen av at når man har barn fra før så drøyer de fleste legene et par uker ekstra før første kontrollen. med førstegangs fødende så trenger dem mer info og er mer urolige tror jeg.. Jeg skulle gjerne vært på kontroll nå,men måtte vente til i januar,men det er egentlig greitfor jeg kjenner jo kroppen min og graviditeten bedre nå som dette er nr 2 for meg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...