Gå til innhold

Er så drittlei av at

Anbefalte innlegg

Skrevet

folk spør om jeg skal føde snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg sitter da for faen ikke på msn hvis jeg driver og føder. Ikke er jeg ute og handler julegaver heller!!!! Hvor dumme kan folk bli da????!!!!!! Phuuu, måtte bare få ut dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da vil jeg fortsette... er så DRITTLEI av at andre skal fortelle meg alt som KAN være farlig!!!

"det er best for babyen om du ikke maler vogga!" (det er jo over en måned til termin!!!! den blir jo ferdig lufta til da!!!!)

Skrevet

Er nok bare tørrpratsvada. De færreste vet jo nøyaktig når de skal føde...

Det er jo det samme som når folk kommer og spør "Har du klippet deg?" hvis du har hatt langt hår før og kommer nå med pinnkort hår. Selvfølgelig har man klippet seg da, håret har jo ikke bare falt av av seg selv...

Synes bare det er hyggelig at folk interesserer seg for graviditeten min. Nå som jeg er høygravid og har skikkelig kulemage, er det naturlig å snakke om det også.

Skrevet

Jeg har ei venninne som spør meg (på msn) hver dag om jeg kjenner noe til at babyen kommer. Det er hyggelig at folk bryr seg, men det får da være måte på!!! I tillegg må jeg gjennom denne regla hver gang jeg møter noen: "ja, terminen er 26. desember. Det blir ei spennende jul i år ja... bla.. bla... bla.....!" Og alle mener det er best om babyen kommer etter jul. Det mener jeg i utgangspunktet og, men samtidig er jeg jææææævelig lei av å ikke sove om natta, halsbrann, bekkenløsning osv osv. Tror babyen min får det bra uansett om den blir født i 2006 eller 2007 jeg!!! Litt lei nå ja!

Skrevet

Helt enig! Da skal ikke jeg føde på en stund, men blir irritert over alle rare spørsmål! "Gleder samboeren din seg?" Noen ganger har jeg lyst til å si nei, bare for å se en reaksjon... hehe

Skrevet

Hahaha! Har lagt merke til at jeg automatisk begynner på min egen regle om at "ja, termin er 19.jan, men han kan godt komme litt før, haha, å vi gleder oss, skal bli moro" - det går på autopilot!

Det er spennende å vente barn, men kanskje ikke SÅ spennende å tørrprate om...selvom folk mener det godt, da. :o)

Skrevet

Haha...fantastisk.. jeg er så enig!!

"ja, gleder du deg? gleder kjæresten din seg? har dere alt på plass til babyen? " nei,assa vi gleder oss ikke,da... og vi hakke ordna noe..

jeg skjønner at folk vil være hyggelige å sånn..men..åh.. føler også at det er en sånn automatknapp som kommer på, for ejg svarer likt til alle!

"Åh, så svær du er!!"

ja,takk deeet har jeg merka... er faktisk litt tungt;)

Hoho

God juuul:D

Skrevet

Signerer denne ja. Alle sier; Nei gud så spennende, da kan hun jo komme når som helst da!

Ja jeg vet jo det, men det er tross alt 18 dager til termin, og jeg prøver febrilsk å ikke bli tatt av den "jeg er så lei"-basillen.

Og jeg er dritt lei av alle som sier at vi ikke kan stole på at det er en jente (selv om vi har fått det bekreftet på FEM ultralyder, siste i uke 37..).

MEN, en av de tingene jeg irriterer meg mest over er en del av de trådene som går på repeat her inne på BIM faktisk. De dær "Hvor mange dager er det igjen i dag da?"-trådene. Sorry til de som føler seg truffet nå, er ikke meningen det. Men hvis det var 43 dager igjen søndag 17.des, så er det selvsagt 42 dager igjen mandag 18.des.

Er det virkelig så viktig å spørre hver dag?

Aner ikke hvorfor det plager meg. Jeg leser de jo ikke, og signerer ikke trådene. De bare plager meg rett og slett. Sorry. Får skylde på hormoner. :-)

Skrevet

Kjempe irriterende ja!! men noe som gjør det veldig moro er å svare noe helt uventet. så begynn med det, og klar å holde maska!!! Det blir faktisk veldig festlig.

Ble spurt om jeg skulle føde snart (10 uker til term) svarte NEI! og ikke no mer.. (har gangske stor mage) Så spurte de om min samboer gledet seg, når svare da ble at "har ikke fortalt han det ennå" ble det stille og sjokka fjes.

Ja har han ikke sett det på deg da? Svar "nei hvordan skulle han det, det er jo nesten ikke synlig" Og det er det VIRKELIG.

Det ble veldig moro, hadde det faktisk moro resten av dagen pga dette.

Skrevet

SLEMME DEG! Jeg lo så jeg sprutet cola ut over hele tastaturet. Haha!

Det må jeg prøve en dag ja. "Har ikke fortalt det til han enda..." God den ja. He he. Skal prøve den neste gang noen spør om mannen min gleder seg... :-)

Skrevet

Jeg er også lei slike spørsmål, men prøver å tenke litt på hva jeg selv spør om eller kommenterer når jeg møter noen som er gravide. Det er ikke lett å ungå å treffe på noen av disse spørsmålene faktisk. Selv om jeg er gravid selv, er det ikke lett å se på folk om de har lenge/kort igjen.

Derfor later jeg som ingenting og svarer på det de spør om. Det er jo bare for å være hyggelige at folk spør.

Skrevet

Joda det er klart man ikke alltid kan se det, me det fins mange måter å spørre på. Hvis noen spør meg hvor lenge det er til termin el.l så er det helt greit, men når folk spør; Herregud, har du ikke født enda osv så er det ikke riktig like enkelt å smile bredt. Selvsagt har jeg jo ikke født siden jeg står her med babymage enda...

Skrevet

Dette var moro å lese, er selv høygravid, og kjenner meg godt igjen å være lei alle disse spm.

Men dere fikk meg til å smile litt igjen midt oppi ventingen som er ganske lang og kjedelig nå og det var veldig godt!

: ) : )

Skrevet

Hihi... kjenner meg så godt igjen i det dere skriver! Angrer på at jeg ikke har brukt den der om at "har ikke fortalt det til sambo enda". **Knis***

Er nå 9 dager på overtid. Går litt på psyken nå etterhvert ja. Var så innstilt på at hun skulle komme i begynnelsen av desember... (menstermin 4. des).

Jeg har vært ganske tolmodig hele veien jeg da, men begynner å irritere meg litt på enkelte spm jeg også nå. Noen ringer omtrent annenhver dag og lurer på om det har skjedd noe for "de er jo så spent!!" Liksom ikke vi er det? Jaja, kos også at folk bryr seg da. Stusli om vi ikke hadde hørt noe fra noen.

Skrevet

Hehe her var det mange godt forslag. Det jeg er lei er at folk skal liksom ha det så artig på min bekostning ved å lage morsomheter om kroppen min. Jeg orker bare ikke late som om jeg ler lengre...i dag var det en kar som sa "haha har du spist litt mye julemarsipan du haha". Jeg bare så på han og sa "jøss det var jammen meg morsomt. Du prøver kanskje å lage en vits som går på det at jeg ser feit ut?". Han bare mumla og gikk. Hvorfor skal vi absolutt le av MEG? Kan vi ikke le av han istedet? Det har jeg mye heller lyst til ;-)

Skrevet

Jeg vet jo at det er godt ment, forsøk på konversasjon, kontaktsøking, folk vil vise at de bryr seg osv... men herregud så mye energi og krefter det koster å være blid og imøtekommende når man får høre samme kommentarene og vitsene for tiende gangen på en og samme handlerunden... det er energi og krefter jeg ikke har så innmari mye av for tida faktisk. Og når jeg har en dritvond maserie på butikken ettefulgt av at knøttemor borer hodet ned i bekkenet så jeg må krøke meg sammen så sier noen "nei heisann her kan du ikke føde heehehe" eller "heisann driver du på og sprekker her og nå?!?" så er det f"#¤% ikke lett å holde maska og være blid heller!!!!

så det så!

det var MITT lille utbrudd for dagen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...