Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Noen som bader der? Lurer på litt forskjellig. Bruker man bade truse eller bade bleie? Og evt hvor får vi kjøpt det? Hva har dere babyen på/i når dere dusjer og ordner dere? Hva tar man med seg inn i svømmehallen? Og hvor går man inn?
♥Tiny Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Bruker badebukse eller en tett truse (fåes kjøpt på bogerud bla.. Det står en lekegrind i garderoben som man kan legge barnet i mens man dusjer selv (barnet dusjer ikke før bading). Ellers er det greit å ha de på gulvet på et håndkle. Husk flere håndkler!! Svømmehallen ligger i underetasjen på bygget. Inn hovedinngangen, ned trappa og til venstre. Evt heisen ned og til venstre (er skiltet med babysvømminglapper. Nederste døra på veggen er garderobe. Er nesten ikke til å unngå å se hvor det er for det er så mange barnevogner, barn og mammar der
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Tusen takk. Da finner jeg nok frem. Og så skal jeg ut og kjøpe badebukse. Gleder oss sånn til og begynne. Takk for svar igjen.
♥Tiny Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Bare hyggelig!!!! Og gled dere masse!!!!! Det er kjempemoro å bade!!! Gleder meg til det begynner igjen etter jul jeg også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå