På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 Var til en privat gynekolog i midten på nov. Men fikk ikke den endelige bekreftelsen på at jeg har pco før i sist uke. (Pga.blodprøver) Forstod egentlig ikke helt brevet jeg fikk så jeg måtte ringe å spørre om jeg hadde diagnosen eller ikke. Siden jeg ikke har funnet eggløsning (har testet fra dag 14-26) de siste 3 mnd. Tok jeg fram den litt strenge tonen, samtidig som jeg gjorde meg svært sårbar. (Visst det går ann å si???) Spurte om det var meningen at jeg skulle vente til mai (er da 1 år siden vi begynte prøvingen) FØR jeg fikk hjelpe? Da kunne vi droppe hele sexen for jeg kunne jo ikke bli gravid uten egglølsn. Sa at jeg jobbet med nyfødte til daglig, og at syntes det var svært tøft om dagene. Etter mye frem og tilbake skulle jeg respet på pergo!!!! Hadde lyst å skrike, juble, hopp og danse så glad jeg ble :-) Men fikk beskjed om at de vanligvis ikke drev slik praksis, bare så jeg visste det. Ups! Har en mild form for pco, eneste symptomet er litt vang syklus 32-40gd og manglende eggløsn. Så er i dag på dag 30 i syklusen. Venter spent på at mensen skal dukke opp slik at jeg kan få begynne med pergo og hoppe til sengs :-) (er egentlig ganske lei denne planlagte sexen hele tiden, men hva gjør vi ikke for å bli gravide?!) Lykke til alle sammen! Ha en kjekk helg og kos dere masse......... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7480084-masing-nytter-litt-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå