Gå til innhold

Har dem masse kontakt med sin far?

Bolle i ovnen juni2011

Anbefalte innlegg

Jeg er det selv,men hvordan er forholde til barna deres og barnas far? har dem mye kontakt?

Bare lurer litt egentlig=p

Min datter har lite samvær med sin far,men hun har på en måte en "pappa" altså min samboer, men hun sier hans Navn og vet at det ikke er hennes pappa. men hun har en pappa figur om dere skjønner?

Klem fra oss <3

Fortsetter under...

Her er det veldig blandet.

Eldste ser sin far i ferier mm. Ho har ikke spesielt godt forhold til ham, men ho gråter da ikke lengre hver gang ho skal dit.

Yngste har aldri møtt faren. Han ønsker ikke kontakt. Om dette er positivt eller negativt for jenta mi aner jeg ikke enda.

Den jeg venter får annenhver helg etterhvert, bare hun blir stor nok. Ho har en søster til hos faren, som har delt omsorg med sin eks. Håper ho får være der en del også, med tanke på at ho faktisk har en storesøster til.

Personlig mener jeg at forholdet til barnas søsken må prioriteres. Uansett hvordan man vrir og vender på det blir søsken og venner viktigere enn foreldrene etterhvert.

Snuppa skal møte pappaen sin for første gang på onsdag - hun er nesten tre mnd! Gruer meg litt, merker jeg.. Men det går nok bra!

Det har jo sine grunner til hvorfor det har blitt såpass sent, uten å gå noe nærmere inn på den saken. Det er ikke det at han ikke vil ha kontakt, liksom.. Lang historie! ;)

Men iallefall - på onsdag så skal dem treffes for første gang.. Uææh..

Hun har liksom vært "min" så lenge nå, hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...