Gå til innhold

Juni: Så da er Thea syk IGJEN. Nå tipper det over for meg snart...

Luka har 4barn♡

Anbefalte innlegg

Neida, det gjør sikkert ikke det, men er det mulig spør jeg meg selv om. Hun blir liksom aldri kvitt forkjølelsen, men nå har hun øyekatarr igjen! Begge øynene. Syns hun var så grinete i natt, og da vi sto opp skjønte jeg jo hvorfor. Jenta mi fikk ikke opp øynene i det hele tatt. Begge to helt klistra igjen. Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte stakkar. Hun så jo helt snål ut, og skjønte ingenting. Pekte ut i lufta og bablet en hel masse greier. Sikker på at hun spurte: Hvor er lyset mamma.

Ja, ja. Da er det bare på med øyedråper og salve. Jeg kan ikke fordra det, for hun er helt utrolig sterk når det gjelder å komme seg unna det der. Hun blir helt desperat stakkar. Og jeg føler meg som den slemme mamman :-(Men det må jo til. Heldigvis er det helg, så da har jeg fri og kan være bare mamma.

Uææhhh, gleder meg til våren og lyse kvelder, lite klær og ingen forkjølelse. Men når jeg leser her inne, ser jeg jo at de fleste sliter med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars liten. Håper hun får være frisk i jula i alle fall.

Håvard har også vært syk denne uka (igjen) - selvsagt de tre dagene i uka han har barnehageplass... Men i dag var han frisk igjen - og det merkes. Klokka er halv to på natta og han har ikke vært våken enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus har og vært sjuk hele den siste uka!! ikke noe moro!

når feberen gikk opp til 40.9 må jeg bare innrømme at jeg titta maaange ganger på måleren!!

vi har vært på sjukehus, legevakt og fastlege.. konklusjonen var bakterieinfeksjon i luftveiene! crp(som normalt skal være under 10) har vært oppi 127! er heldigvis på vei ned nå, men han går på dobbel dose antibiotika!!

nå gleder vi oss til jul uten sykdom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det er jaggu slitsomt når de er så mye syke! Johanne er syk annenhver uke. Hun får det ene etter det andre og nå er alle egenmeldingsdagene oppbrukte.

Det er jo kjempevondt å ha øyeinfeksjon, akkurat som å ha sandpapir på øynene. Johanne hadde det i påsken og hun gråt og gråt en hel natt.

God bedring til jenta di :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...