Gå til innhold

har termin 2 mai... flere????:)

Emilie Jeanette&Linus Matheo

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble flyttet fra 22 april til 2 mai.... men får tåle d..:)

har ei snuppe fra før som blir akkurat 20mnd når nr 2 kommer..:)

gleder oss masse.... er i min uke 21 og magen har nettop kommet nå. de siste par ukene.... men har kun gått opp 1 kilo... godt d å.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Jeg har også legetermin 22.04 og ultralyd termin 2.mai...men har gått om litt mer enn en kilo jeg da:)

Skrevet

hei! jeg ble flytta fra 27 apri til 4 mai.. men gutten skal ut i april :)

har en gutt som er 19 mnd nå.. han blir 2 den 18 april :)

jeg har mage så det holder. ingen som tror jeg er feit lenger.. men større skal den bli ja! jeg veier meg ikke, men har ikke blitt så mye større. :)

hvor i norge bor du og hvor gammel er du???? jeg blir 23 om litt og bor i oslo.

Skrevet

fikk også termine 2mai.Mensen termin er 27april da.Har ingen barn fra før så dette er veldig spennede.Har ikke gått opp noe enda...men det kommer vel.

Skrevet

Hei - Jeg og har termin 2.mai. Har gutt og jente fra før og skal føde i Ålesund.

Skrevet

Jeg har også UL-termin 2. mai. Venter ei jente denne gangen, har en gutt som snart er to år fra før. Jeg har hatt stor mage lenge allerede, skikkelig gravidmage fra første stund. Har gått opp ca 4 kg. Ligger i samme skjema som sist, og da gikk jeg opp 15 kg totalt. Synes det er greit jeg.

Skrevet

mens termin 4mai, ul termin 15 mai, men den vet jeg ikke stemmer.... gått opp ca 3 kilo, ligger likt som sist gang da gikk jeg opp ca 20 kilo, mye vann på slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...