❤lille stjerne❤ Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg hadde siste mens 9. november. Syklusen pleier å være cirka 31-33 dager (den forrige var 32 dager). Nå er jeg på dag 38, og mensen har ennå ikke kommet. Har hatt masse symptomer på at den har vært på vei, men nå har det gått over. Jeg har testet flere ganger, senest i dag morges, men testene er negative hver gang. Er det mulig at det tar maaange dager over IKM før en test blir positiv? Eller kan jeg for første gang i livet ha hoppet over en mens? Er så nysgjerrig og utrolig spent på svaret at jeg holder på å klore hull i tapeten snart.......
jåsjenta Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hei! Hadde det akkurat likens siste syklus. Ventet tanta rundt dag 29-30. Hadde mange symptomer på at den skulle komme, noe jeg har hver mnd. De begynner alltid 2 dager før mensen kommer. Å jeg venta,å venta... Så var jeg 7 dager på overtid, og da forsvant alt av symptomer på at tanta skulle komme. Tok tester flere ganger de dagene, men alle var negative. Så jeg fikk da bare vente å se...så utålmodig som jeg er,så var det ikke lett... 10 dager på overtid kom selvfølgelig tanta!!!! Men det kan jo og være at du er gravid, men at du må vente litt lengre med å teste. For hvis el har forskøvet seg litt, og var senere enn vanlig, så vil nok ikm bli forskøvet også!!!
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Når hadde du EL? Hvis det er mer enn 14 dager siden EL burde testen bli pos. nå. Hvis du ikke vet når du hadde EL vet du ikke når du har IKM heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå