drømme* Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Tjiiiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :-)))))))))))))))))))) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kjøpte dobbel test på byen idag sånn at jeg hadde til i morra tidlig tilfelle denne og bare ble svak. Men den ble ikke svak!!! Det er helt uvirkelig...Gjett hvem som skal ringe legen med det samme det åpner på mandag. Jeg trenger babylim for denne ungen har jeg venta lenge på .. hehe Dusjer masse babystøv ut i rommet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
martine68 Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Sitter og inhalerer babystøv jeg nå. Du er bare superheldig drømme. Gratulerer så masse. Det ser ut som det løsner for en del er inne nå. Du får kravle godt opp i sofaen du også, og du har å bli der til babyen er klar til å komme ut !!!! Ønsker deg alt godt drømme, håper spiren limer seg fast. stor klem fra
chianti70 Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Hva i all verden? Er det en epedimi eller? Og en så koselig epedimi da! Gratulerer så masse drømme*! Ta godt vare på dere og kos dere!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Så glad på dine vegne vennen Løp til legen på mandag ! Klem fra
Beth Skrevet 17. desember 2006 #5 Skrevet 17. desember 2006 Så bra at nokon endeleg får det til! Gratulerer og masse lykke til!
drømme* Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2006 Tusen tusen takk :-) Håper dette er smittsomt !!!!!!!!!!! klem fra meg
~Vimsemor~ Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Gratulerer; så kjempehyggelig! Dette var gode nyheter. Varme hilser er sendt fra
Pandura Skrevet 17. desember 2006 #8 Skrevet 17. desember 2006 JAAAAAA! Gratulerer. Endelig kom stimen, og den kom jaggu godt! Ta godt vare på deg selv og nyt det. Jeg jobber hardt med å forstå det hele, men jeg kjenner iallefall igjen symptomene!
nungo Skrevet 18. desember 2006 #9 Skrevet 18. desember 2006 Gratulere til deg også drømme* - det var meget gledelige nyheter! Håper du får god oppfølging og at det går veldig bra for deg denne gangen. Ta godt vare på deg selv og glem ALT om jule-stress. Nå er det bare å nyte :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå