Gå til innhold

Hm, hvor pyntet skal JEGvære i dåpen tro? Hva gjorde du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en mørk blomstrete knelang kjole med støvletter og bolero. Litt pyntet. Men ikke så veldig at det ble for mye. Hadde pyntet meg mer hvis jeg skulle på julebord for å si det sånn.

Skrevet

Var så heldig å få bunad til bursdagen min, så jeg hadde på meg den:-)

Skrevet

Jeg hadde bunad på:-)

Vi leide fest lokalet i boretslaget så jeg dro hjem å ammet Oda mellom kirken og festen. Jeg hadde også pumpet meg om hun ville ha mat før festen var over igjen (siden jeg gikk med bunad), men hun ble ikke sulten og sov lenge på fanget til en venninne. Har hørt flere si at babyen spiste mindre på dåpsdagen pga mye inntrykk og slikt.

At hun ikke spiste mye i løpet av dagen tok hun igjen i løpet av kvelden og natten.

Skrevet

Benyttet anledningen til å kjøpe meg en stakk.

Skrevet

Bunad selvfølgelig:)

Skrevet

Sist hadd æ på mæ brunt skjørt og jakke, med en lys topp inni... sånn passe pynta.. og praktisk når det gjeld amming... Og klea man kom inn i ;D Mått amm ho under gudstjenestn æ... så bunad eller kjole vil ikke ha vært nå særli...

Skrevet

Hm, ser mange har bunaden. Bare jeg som synes det er skrekkelig upraktisk ift amming eller? Bunadskjorten min har ikke full åpning foran da, kanskje litt forskjell der..

Skrevet

Bunaden min passet ikke over puppene, men uansett er den forferdelig praktisk å amme i. Måtte jo dra opp hele sjorta i så fall. Nei, jeg hadde et langt svart skjørt og en genser med litt blonder. Ikke overpyntet, men veldig praktisk når det skulle mates. Vi hadde dessuten en veldig uformell feiring.

Skrevet

Jeg hadde et mellomblått, knelangt silkeskjørt og en hvit singlet med en golfjakke til i samme farge som skjørtet med hvite sko til. Men dette var på sommeren-og det var vaaarmt :))

Lykke til med dåp da =)

Skrevet

Jeg hadde bunad. Hm....dette med amming høres upraktisk ut med bunad.

Hva med en enkel drakt?

Skrevet

Tror nok det blir skjørt og ammevennlig bluse, topp el.l. ja. Hadde glemt at puppene har vokst også, bunaden blir sikkert bare seende rar ut på meg;)

Skrevet

Hei du :) Du har vel adr til hjemmesiden min ? Der kan du se hva jeg hadde på. Grønn kjole med brun cardigan over, ble veldig pent :) og brune støveletter hehe

Skrevet

Helluen. Ja, vet... Har en kjole som er ok, og samme brune jakken, det har jeg brukt ved flere anledninger;)

Skrevet

brukte ammekjolen fra boob jeg, med litt sjal oh veske eller noe blir man ganske stilig:)

Skrevet

Har bunad, men har ikke tenkt og bruke den, må jo av med alt hvis lillemann skal ha mat(og det skal han nok noen ganger) , kun strømpebuksen jeg kan beholde på... Så derfor tar jeg på meg skjørt og en topp.

Skrevet

Hadde på meg bunad.. hadde dåpen i kjelleren på huset der vi bodde da så stakk bare opp i leiligheta for å amme der.. skal ha dåpen hjemme denne gangen for vi har kjøpt oss hus, så blir nok til at jeg sniker meg ut en liten tur for å åpne opp "vesten" å dra opp skjorta :) (sunnmørsbunad)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...