Gå til innhold

Da har jeg svelget 1 ss lakserolje.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lykke til.

Håper det får ting til å skje med deg:-)

Jeg gjorde det med første mann, etter at jeg kom hjem fra overtids kontroll på sykehuset! Husker ikke hvor mye jeg tok, men mer enn 1 SS var det nok. Rett etterpå fikk jeg besøk av en veninne som ville at jeg skulle være med på tur, for å gå i bakker skulle jo få gang på fødselen... Jeg turde ikke fortelle henne at jeg hadde tatt lakser olje, så jeg ble med på tur, og det gikk greit, men nummeret før jeg ikke kom hjem tidsnok... For å gå på do.......:-/ Så satt jeg på do resten av den dagen, med skikkelig diare. Men noen tegn til fødsel ble det ikke... Jeg fikk iallefall tømt tarmen:-)

Annonse

Mensterminen var 8 des, UL terminen var 12 des....... så jeg går på overtid............

Her skjer det INGENTING.... Ikke en enste liten kynner engang. Ikke må jeg på do heller! *ler*

F.o.m i morgen er det slutt med alle triks, nå skal jeg bare slappe av og innfinne meg med at min jente har lyst å komme ut på julaften! :-)

(tar ingen overdose med lakserolje. Så desp er jeg ikke enda og har heller ikke lyst til å bli det!)

-men det er klart det tærer litt på humøret dette her!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...