Gå til innhold

erfaring med ergo bæresele og maya wrap bæreslynge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og noen med erfaring med ergoen versus babybjørn?

Skrevet

jeg hadde babybjørn, og den er kjekk til barnet veier max 6 kg. Da blir man helt fullstendig ødelagt i skuldre/nakke (hadde den selen med ekstra ryggstøtte og greier...). Gutten min har alltid vært stor, så jeg fikk bare brukt den i få uker...bortkastede penger!! Kjøpte meg så en ergo, og det var som å komme til himmelen. Eneste minus er at barnet kun kan sitte vendt mot bærer. Men kan sitte på ryggen fra 6 mnd (hvis sterk i nakke). SÅ jeg anbefaler ergp på det sterkeste. Jeg pratet med leverandør ang den versus maya wrap og hun anbefalte ergo siden gutten min allerede veide såpass mye som han gjorde. Som sagt, veldig fornøyd med valget!

Skrevet

Går ikke ann å sammenligne de to engang! Jeg hadde bb, men klarte rett og slett ikke å bruke den fordi den belastet skuldrene og ryggen min helt feil. Nå har jeg en ergo, og bærer henne både på ryggen og magen som om hun ikke satt der. Dessuten varer ergoen til du ikke vil bære lenger, så den erstatter bæremeis også. BB kan man vel ikke bruke så mye lenger enn ett år ca. Maya wrap bæreslynge har jeg ikke så mye erfaring med, men slynge er jo kjekt til småbæring. Men skal man bære litt lenger, ville jeg satset på ergo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...