popkind Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Jeg blir satt igang nå til mandag (14 dager over ul-termin, 16 dager over mesntermin) hvis ikke noe naturlig skjer i løpet av de neste 2 døgn!! Noen med erfaring? Har hørt så mye forskjellig!! ...og er litt redd ;((
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 PUL I VEI...kanskje det starter før den tid!!!
popkind Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2006 har gjort det, men det hjelper ingenting!! Bare maserier, som har holdt på i 3 uker!!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Huff...håper jeg slipper det!!! Er førstegangs selv, så hadde ikke noe annet tips jeg. Vet at hvis legene skal prøve å få det til å modne, så stikker de inn et par fingre og tøyer og drar litt...kanskje dere kan prøve det! Dem sier det ofte funker når legen gjør det i alle fall!!
popkind Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2006 De kunne ikke gjøre det på meg, fordi jeg ikke hadde åpning!!
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Er vel ikke noe særlig å lage åpningen selv heller nei, he-he...
Fregnefjes*to barns mor* Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 Jeg ble satt i gang. Fikk to kurer, vet ikke om det var gele eller tabeletter de plasserte opp mot livmorhalsen. Den første kuren virket ikke. Fikk ny kur dagen etterpå. Merket etter ca en time at jeg fikk sammentrekkninger. Til å begynne med var de ikke vonde. Etterhvert øket de på i styrke. Jeg tror det føles som en normal fødsel. Får man flere kurer samme dag tror jeg at veeene kan bli litt sterkere. Jeg syns jeg hadde en fin fødselsopplevelse. Gruer meg ikke så veldig til nummer to som kommer i februar. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå