-Helen- Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 heisann. jenta mi er snart 4 uker, og er så mye våken....i går var hun våken i 10 timer i strekk, bare dupper av innimellom etter pupp eller bussing. når hun først sovner skikkelig sover hun i 3-4 timer, men synes det er veldig rart hun er våken så lenge. hun er jo så trøtt hun stuper, men vil ikke sove....skal bare henge i puppen min. flere som har d sånn ?
jente06OGgutt09 Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 hei... vi sliter med sovinga her oxo....jenta vår er 1,5 uke og våkner minst 2 ganger om natta og siste gangen hun våkner vca i 4-5 tida tar det laaang tid før hun sovner igjen... men i natt gikk det bra, så håper det fortsetter... men er ikke så lett det med sovinga... sover ikke mange timene i strekk på dagen heller...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 sønnen min en snart 4 uker og han soven noe på dagen men natten begynner liksom ikke for han før 2-5. men fra 16 på kvelden pupper han jevnt. vil ikke være uten pupp mer en 15 min.
mamma´n til Aurora Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Det hørtes ut som oss for noen uker siden! Aurora har gjort det sånn fra hun be født til ca. tre måneders alder. Etter det begynte hun å sove bedre om natten og da hjalp det også på sovingen om dagen. Kanskje en mager trøst akkurat nå, men det blir bedre!
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Vår jente har alltid sovet lite, men nå som hun er 5 mnd er det blitt et mareritt å legge henne på dag. Om kvelden sovner hun med engang. Hun sover alt fra 30 min til 3 timer pr dag..men da i vogn/bil/byssing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå