Gå til innhold

Det blir en gledelig jul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

i mange modne prøver hjem i år ...C";)

Flere dager på rad med positive test svar her inne,gleder jo ikke bare de det gjelder,men også oss andre...

Jeg håper denne epidemien er smittsom !

Ønsker alle gravide til lykke med "hemmeligheten" i magen...

Vi andre kommer plutselig etter !

God førjulsklem fra vilsågjerne C";)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på Vilsågjernes gode ønsker.

Strålende julefering og smittsom gravidepidemi hadde vært en nydelig avslutning for oss alle på året 2006.

Skrevet

Slike smittsomme epedemier liker vi ja. Hvordan er det med deg vilsågjerne? Du er vell på sydligere breddegrader du nå. Tenker det er mye bedre enn den grønne vinteren vi har her. Hvordan gikk det på parsamtalen forresten? Skulle ikke dere ha det før du reiste?

Her er det el om dagen. Sitter og venter på en pos el-test som er blitt et par dager forskjøvet i forhold de siste pp-er. Men den som venter på noe godt osv..... Ellers har dagene her bestått av julebakst og julevask. Må ha noen sorter i boksene, selv om det ikke blir spist så veldig mye av dem.

Du får ha noen fine førjulsdager vilsågjerne.

klem fra

Skrevet

Her i sør nytes solen og det gode været Martine,og julebaksten har jeg ikke offret en tanke i år...Men skal bake pepperkaker og gi bort til naboene til jul,,,Det får man jo ikke her...

Parsamtalen gikk kjempefint,vi er godkjente for ivf.Om jeg på kontroll på nyåret er like frisk og rask får vi være med på et forsøk på st.olav.

Så dette skal gå veien!

2007 skal bli et godt rugeår jenter !

Skrevet

Det blir en gledelig jul vilsågjerne, og så flott at dere er et skritt nærmere målet! Jeg tenkte bare å være så raus at jeg sender avgårde smittestoffer på befruktning av gode, modne egg! *************_*****:*****

Jeg er helt satt ut av den positive testen og har en slags følelse av å være gravid. Det må jo være positivt.

Gleder meg til å få flere over i sofaen, du også vilsågjerne:)

Skrevet

Henger meg på!

Jeg håper også at denne epidemien er smittsom!

Om ikke tanta kommer før kommer jeg til å teste på julaften! Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul!!!

Adventsklem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...