Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Del Skrevet 16. desember 2006 jeg er altså 7+3, men her står det at jeg er i min 8. uke. hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 16. desember 2006 #2 Del Skrevet 16. desember 2006 Du har passert 7 uker og går i din åttende. Men jeg er 7+2 i dag, jeg er syv uker på vei, men i min åttende. Forvirrende egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solskinnsjenta Skrevet 16. desember 2006 #3 Del Skrevet 16. desember 2006 Du har 7 fullgåtte uker, men du er inne i din 8.uke. Samme som at vi er i 2006, men i det 21.århundre Håper det var litt oppklarende =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Del Skrevet 16. desember 2006 joda, litt oppklarende, men skjønner liksom ikke helt det alikevell. forvirrende er det. hehe. men hvis noen spørr så er jeg 7 uker på vei, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå