mamma-til-en-prinsesse Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 Det er første gang for meg dette, og er ofte her inne og plukker med meg råd og vink. Tenkte jeg skulle gi meg til kjenne også. Er fra Trondheim og venter ei lita tulle 13. april. Gleder meg enormt mye, men er ikke så erfaren på området, så jeg setter veldig pris på alle som deler ting her inne.
Nenya^juni2010 Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Hajo! Velkommen inn hit!! Hyggelig og hilse på Her venter vi første i juni:)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Hei på deg!! Velkommen hit! Jeg venter nr 3, og har termin 28. april:)
Elinemor1 Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Hei og velkommen! Æ vente min førstefødte 20 april..Spennanes :-)
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Hei og gratulerer med babyen! Og hjarteleg velkommen inn hit - her er det masse å lære og mange ein kan spørje om alt mogleg Har sjølv termin i juni og det er mitt første mirakel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå