Gå til innhold

Hadde en ekkel drøm i natt...


Luans mamma

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle skrive om dette. Jeg blir nesten litt flau bare av å tenke på det, for jeg er egentlig ikke slik i det hele tatt. Men nå som jeg er gravid har jeg vel lov til å være litt "rar"...?

 

I natt hadde jeg en helt forferdelig ekkel drøm! Jeg pleier aldri å drømme (i alle fall husker jeg ikke at jeg har drømt). Men i natt var drømmen SÅ virkelig og jeg husker hver eneste lille detalj...

Jeg drømte at jeg satt på do og plutselig begynte jeg å blø. Det kom ut masse klumper og en av klumpene var fosteret. Jeg begynte å gråte og skjønte at jeg hadde en spontanabort. Men plutselig var fosteret ganske stort, det så akkurat ut som en nyfødt baby og det pustet. Så dro jeg til sykehuset med babyen og den overlevde!

 

Da jeg våknet, lå jeg lenge og tenkte på hva dette kunne bety. For 2 år siden ble jeg spådd i utlandet. Jeg gjorde det for moroskyld, siden jeg ikke er noe overtroisk. Han som spådde meg sa at om 2 år (altså nå) ville livet mitt virkelig begynne. Han sa også at jeg kom til å se min førstefødte FØR fødsel. Da jeg spurte hva han mente med det, sa han at det kunne han ikke svare på. Jeg flirte bare av det den gangen og tenkte: Herregud,har han ikke hørt om ultralyd eller??? Men i natt lå jeg lenge og tenkte på akkurat dette. Jeg husker ansiktet til babyen helt tydelig,men jeg så ikke om det var en gutt eller ei jente.

 

Er det noen av dere andre som har hatt slike ekle drømmer?

 

Nå er jeg 12+1 uke på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...