Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #1 Skrevet 16. desember 2006 I går kveld fikk jeg veldig kraftige kynnere - såpass at tårene trillet. Etter hvert gav dette seg og ble avløst av menslignende smerter som jeg våknet av flere ganger i natt. I tillegg har jeg fått økt hvitaktig utflod det siste døgnet (ikke illeloktende). Kan det være hodet som fester seg? - Eller en infeksjon? - Eller noe annet? Noen som har noen erfaring?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #2 Skrevet 16. desember 2006 Glemte å skrive at jeg er i uke 31
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. desember 2006 #3 Skrevet 16. desember 2006 Eh...vet ikke jeg, men det er ikke fostervann, og ikke utflod da!??? Jeg ville ha ringt føden...bare for å høre liksom.
mamman til nyttårsbarn Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Kynnere skal ikke gjøre så vondt at man gråter, det er nok heller maserier. Kan være tegn på preamatur fødsel, ring sykehuset du!
Netts Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 Jeg har faktisk problemer med akkurat det samme. Masse kynnere og iblant så går de over i rier kjennes det som. Varer i en evighet, ligner mens smerter som går går helt ned til knærne. Klarer ikke gjøre annet enn å puste når de kommer, e jo sykt vondt da! Min teori (siden det aldri skjer noe mer) kan jo være att ungene klemmer på noen nerver nå når vi har kommet så langt i svangerskapet. Spurte legen min, ho sa att det skulle jo egentlig ikke være sånn, men eg fikk bare være pos på att de ikke ble regelmessige. Har hatt det sånn i begge svangerskapene mine på sluten nå. Men barnet kom nok ikke før termin likevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå